Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Dostluk
 

Hayta zamanların...

Hayta zamanların...
 

S.GÜZEL


Derli toplu hayatımın sonsuz dağınıklığıydın.

Ben topladım sen dağıldın.

Hani kâğıtlara sığmadın kimi zaman.

Kimi zaman nehir oldun çağladın.

Sen hep haytaydın, bağ bozumu zamanının.

Tenha adaların dağınık bağlarıydın.

Ben sana mecbur, geç kalmış zamanlarım.

Değildim aslında, ne yazık geç anladım.

Seni derledim topladım.

Sen yine dağıldın.

Kilit vurulan sevdaların renkli uçurtmasıydın.

Sen çözdün, ben bağladım.

Suç senin değildi aslında…

Hayta geçen zamanların.

FOTO : S.GÜZEL

 
Toplam blog
: 106
: 1384
Kayıt tarihi
: 21.02.07
 
 

Bir yaz gecesi hatırasıyım. Haziran doğumluyum. Bilirler haziran doğumlular. Hele ki haziranın tam..