Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Aile
 

Hakkını helal et garip anam!

Hakkını helal et garip anam!
 

Sana uzanan ellerim hep uzakta kaldı gözyaşlı anam.

Belki dindiremedim gözyaşlarını!

Belki hafifletemedim gönül sızını!

Biricik evladın, yollarını gözlediğin kınalı kuzun işte benim, ben sesleniyorum sana.

Belki çok iyi bir evlat, iyi bir dinleyici, iyi bir sırdaşın olamadım, N’ olur kusuruma bakma anam, gurbet, elkızı derken yoruldu bedenim, beynim,

Yoruldu ve sana hak ettiğin değeri veremedim.

Benim toprak, tertemiz saf köylü kokan anacım,

Bir gün ben gurbet eldeyken, hakkın rahmetine kavuşursan, yanında olamadığım için bağışla anam, bilirsin gurbetlik sırf bu yüzden kötü kokar insana, içini acıtır.

Bedenim Bursa’da anam, aklım sende, yaşlı ve yorgun bedeninde.

İsterdim ki senden önce ölmek, ancak ben senden önce ölürsem sende kahrından ölürsün anam!

Sen beni merak etme, ben yaşadığım ve nefes aldığım sürece mücadeleme devam edeceğim, sen mezarında rahat uyu anacığım, garip babama da benden selam söylersin, oğlun çok iyi, rahat, huzurlu, onu seven dostları var dersin!

Mezar taşına her gelişimde; Allah ruhunu şad etsin diyeceğim, senin için fatiha okuyacağım canım anacığım…

Seni yaşadığı, nefes aldığı her an seven evladın…….

Resim: www.geocities.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..