Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '08

 
Kategori
Siyaset
 

Halk yutmuyor efendim, yutmuyor

Halk yutmuyor efendim, yutmuyor
 

www.marmarahaber.net


- Haydi Türk Halkı çok ilginç iddialar burada!

- Ergenekon diye bir şey yok.

- BBG evini Ergenekon diye bize yutturuyorlar.

- Cumhuriyet kazanımları elden gidiyor, ülke kuşatılmış durumda. Ülke satılıyor

- İran tipi bir model ülkeyi ele geçirmek üzere,

- Cumhuriyet tarihinde YAŞ ihracı olmaması neyin göstergesi, anlaşılan orduda da kadrolaşmışlar

- Bunlar Usame Bin Ladinle diz dize oturup ülkeyi öyle idare ediyorlar,

-Ülkesini, Cumhuriyetini, Allah’ını seven çarşafını giysin, bayrağını alsın, Atatürk rozetini taksın Cumhuriyet mitinglerine koşsun,

-Bundan gayri çarşaflı bacılarımız, çarıklı köylülerimiz, sarıklı-şalvarlı, sakallı, puşili kardeşlerimiz, onlar da gelsin. Ayrımız gayrımız yok. Bulvar hepinize serbest. Size engel olan karşısında beni bulur. Oval ofisi sizlere açmazsam namerdim.

Millet bunları yutmasa da Deniz Bey Cızırtılı ayarsız sesi ile iddialarını sıralamaya, son açılımı ile çarşaflı bacılarımızı çağırmaya devam ediyor

“Ne olursan ol bize gel çağrılarını yineliyor” Çarık –çarşaf giyenleri dışlamak tek parti zihniyetinin ürünleri. Tayyip Erdoğan değiştim diyor inanıyorsunuz da ben değiştim diyince mi inanmıyorsunuz.Değişim, gelişim, evrim, dönüşüm her neye inanıyorsanız bana da inanmak zorundasınız.

Halkın giyimine kuşamına karışmak da neyin nesi. Çağ dışı tepkileri dışarıda bırakalım. Kimsenin evinin içine, kıyafetine karışmayalım. O sana çarşaf giydirmiyorsa sen de onun çarşafını çıkarmaya çalışma! biraz saygılı ol! “Edep yahu!”

Çarşaflı vatandaşımız da vergi ödüyor, askere evladını gönderiyor, çocuğu şehit-gazi oluyor. Bu ordu bizim olduğu kadar onun da ordusu. Kışlanın içine , yemin törenlerine bundan böyle hep beraber gireceğiz . Ben de onlara destek olmak için gerekirse çarşaf giyer kışlanın kapısından içeri girerim. Yürekleri yetiyorsa beni durdursunlar içeri almasınlar bakalım.

Türbanı Anayasa Mahkemesine verdik doğrudur “O iş ayrı, Oy işi ayrı”. Bunları karıştırmamak lazım.

Deniz Beyin nefesinin tükendiği yerde Kılıçdaroğlu kılıcını kınından çekip meydana atlıyor. Herkesi cenge davet ediyor. Hücum! diye gürlüyor ama geriye döndüğünde başta Deniz Bey olmak üzere kendisini yalnız bıraktıklarını görünce kılıcını kınına sokmaktan başka çare göremiyor.

Sayın Baykal halk uyandı. Ucuz eğlence kitaplarına geçmiş iplik yutma, yumurta saklama, şapkadan tavşan çıkarma numaralarını halk yutmuyor . Başta partili gönüldaşlarınız olmak üzere halk İddialarınızı mesnetsiz, çağrılarınızı gülünç buluyor.

Siz ne söylerseniz söyleyin, ne kadar çırpınırsanız çırpının bu halkın gözü, kulağı açıldı. Komik iddialar ve geleneksel muhalefet tarzınıza bir kez gafletle inananın bir daha aynı tuzağa düşmeyeceğini, ucuz numaralarınızı öğrenecek kadar zaman geçtiği için , artık hiçbir ümidiniz kalmadığı halde birkaç yeni numara ile aynı siyasete devam ediyorsunuz.

Bir kere başlamış olan bu basit numaraları yarıda bırakmayarak, işi genç siyasetçilere ve gerçek solculara emanet etmeyerek, karanlık ve çıkmaz bir sokağa doğru ümitsizce yürümenin daha uygun olduğunu düşünerek, mecalsiz, cızırtılı sesinize yeni bir ayar veriyorsunuz. Ama nafile halk yutmuyor efendim , yutmuyor.

 
Toplam blog
: 49
: 1026
Kayıt tarihi
: 04.11.07
 
 

On beş yıllık eğitimciyim. Halen bir devlet kurumunda öğretmenlik yapıyorum. Dünyanın en zor ama en ..