Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

Hamdolsun iyiyim!

Hamdolsun iyiyim!
 

Milliyet Blog Dostluğu beni bir an önce sağlığıma kavuşturdu. Hepinize teşekkürler!


Değerli Milliyet Blog Ailesi, saygıdeğer arkadaşlar,

Rahatsızlığım esnasında şahsıma gösterilen ilgi ve samimiyeti birkaç satırla ifade edip, geçiştirmem mümkün değil. Henüz hastane atmosferinden kurtulamadığım için kısa bir açıklama ile yetinip, etraflı bilgi içeren yazılarımı yarından itibaren yazmaya başlayacağım. Sadece siz değerli arkadaşlarıma bir "MERHABA!" demek ve hastaneden sağlıklı bir şekilde çıktığımı belirtmek istiyorum şimdilik.

Bugün saat 16:00'da hastaneden taburcu oldum. Kronik Bronşit rahatsızlığım olduğunu da belirteyim ki, "Acaba nesi varmış?", "Hamile miymiş?", ""Sezeryan ile doğum mu yapmış?", "Onbaşı Sezer ile yan gelip mi yatmış?" gibi sorular kafanızın içinde volta atmasın! 4 yıl önce de benzer rahatsızlık oldu da ne olduğunu anlayamamıştık. Akıllıyım ya!

Daha dikkatli yaşanacak ve gerektiğinde de ilaç alınacak. Daha kötüsü olabilirdi. Buna da şükür!

HAMDOLSUN ŞU ANDA ÇOK İYİYİM!

Lütfen beni sayın başbakanımız ile karıştırıp da, o da "Hamdolsun memleketin durumu çok iyi, vatandaşlarımız 500 bin dolar taksitle gemi alabiliyorlar, yumurta sarısını, akını ayrı ayrı ambalajlayıp satabiliyorlar, artık el feneri kullanmak az geliyor deniz feneri kullanarak avantadan lavantalar elde ediliyor." gibi beyanlarda bulunmasına rağmen durumumuz pek iç açıcı değil.

Bu durumda sayın başbakanımız gerçeği yansıtmıyor, Mustafa Mumcu da başbakandan öğrenmiş, "Hamdolsun çok iyiyim!" diye bizi uyutuyor galiba az iyi, düşüncesine kapılmayın! Ben "Hamdolsun!" diyorsam mutlaka hamdolsundur. Kavunda karpuzda kelek olur bende olmaz. İnanmazsanız Arif Öğütçü'ye, İlyas Bayram'a, Ahmet Üstündağ'a, Adem Çalışkan'a, Karikatürist Mamut Celal'e ve isimleriyle şimdilik bu sayfayı doldurmayacağım birçok arkadaşımıza sorun!

Gerçekten çok iyiyim. İlaçlarımı alıyorum. Arif Öğütçü dedikoducusunun:) yazdığı gibi de hastanede hemşirelerin ve görevlilerin yazım hatalarıyla, çalışma sistemleriyle uğraşmadım. Bu işlerle artık ÜMİT CULDUZ arkadaşımız ilgileniyor ama bana bir "Geçmiş Olsun!" diyecek zamanı olmamış. Canı sağolsun!

Saygıdeğer arkadaşlarım, hepinize ayrı ayrı teşekkür ederek bugünlük sadece sağlıklı bir şekilde taburcu olduğumu belirten bu bloğumu noktalamak istiyorum. HAMDOLSUN ÇOK İYİYİM! Lütfen inanın! Ben normal bir vatandaşım, bu yüzden inanmanız daha kolay olacaktır.

Saygı ve sevgilerimle.

Mustafa Mumcu, 23 Ekim 2008 Saat: 21:35

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..