Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hasret

Hasret
 

YAZMAK YÜREK NAKIŞIDIR...


Bir yazar, "bir kişinin okuayacağını biliyorsanız, yazın" demiş, ya da böyle bir şey söylemiş. Kim söylemiş, tam da böyle mi söylemiş emin değilim, ama bir kişi bile okuyorsa yazmak lazım onu anlıyorum ben bu sözden.
Bu söz var diye de yazmıyorum açıkçası, öyle içimden geldiği için, yazınca kendimi daha iyi hissettiğim için yazıyorum.
Yazınca kendimi daha huzurlu hissEttiğim için yazıyorum. Ne bileyim ömrümün bu döneminde ev işleri ve örgü dışında bir iş yapmadığım için, bunları da üretimden saymadığım için, üretmiş olmak için yazıyorum.
Eh blog sayesinde bir kaç kişi de okuyor, o zaman yazmaya devam diyorum.
Uzun zamandır yazmıyordum özlemişim, dilim şişmiş, hatta karnım da biraz şiş gibi, bari yazayım dedim.
Herkese bol yazmalar, bol ve keyifli okumalar...

 
Toplam blog
: 98
: 742
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Okuyan, gözlemleyen, yorumlayan, öğrenmeye ve öğrendiklerini uygulamaya çalışan; doğayı, insanları, ..