Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '08

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Kuş kadar bile olamayanlara

Kuş kadar bile olamayanlara
 

ALİ CAN DİYOR Kİ...EN BÜYÜK TÜRK ATATÜRK!


Hayvanları küçümseriz çoğu kez. Birisini aşağılamak istediğimizde, ya da hakaret etmek istediğimizde, hayvanlara benzetiriz onları.

Oysa bazen insana değil de hayvana hakaret etmiş oluruz. Yaşamımıza bazen sevgi, yumuşaklık getirirler, bazen güven, dostluk, bazen de giysi olurlar bize, besin olurlar.

Ali Can bir muhabbet kuşu. Benim can dostumun kuşu, oğlu, can yoldaşı, herşeyi. Sürekli konuşurlar, sohbet ederler bibirleriyle. Onunla yanlızlığını unutur, Allah'ın bir armağanı olduğu düşünür.

Ali Can'ın sözleri ezberlenmiş sözlerdir evet, ama dostum yine de bunları duymaktan çok mutlu olur.

Bu gün bana bir adres gönderdi, Akıllı Tv. de yayınlanmakta olan bir videonun adresi, ben de sizlerle paylaşacağım.

Hani, "kuş beyinli" deriz ya bazen, ben bu gün diyorum ki; keşke kuş kadar beyinleri olsa bazı insanların. Birlerine yaranmak, ya da kendisine yer edinmek için Atatürk'e hakaret edenler var ya onlara sözüm, keşke Ali Can kadar beyinleri olsaydı keşke!

İzleyince eminim bana hak vereceksiniz, o kadar yürekten söylüyor ki...

http://www.akilli.tv/video/287887/En-Buyuk-Turk.aspx

 
Toplam blog
: 98
: 742
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Okuyan, gözlemleyen, yorumlayan, öğrenmeye ve öğrendiklerini uygulamaya çalışan; doğayı, insanları, ..