Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Hayal II

Hayal II
 

Bir hayaldin.
Kayboldun gittin.
Kızmadım sana.
Zaten hiç olmadın ki.
Sen hiç.
Hiç.
Kısa bir hikayeydin benim için.
Ya da bir gülümseme en fazla.
Bir karşılaşma.
Bir göz göze gelme sadece.
Anlık, sade bir anlık olay.
Oysa sen belki de başkasına aittin,
Belki de senin aklından başka bişey geçiyordu,
Ya da öyle gerektiğinden gülümsüyordun bana,
Gayette güzel görünüyordun,
Gayet iyiydik bence.
Ama anlık, sade bir anlık olay idi bu.
Sen gittin.
Ben gittim.
'Biz' gittik.
'Biz' olmadık.
Yok olduk.
Kaybolduk.
Kızmadım sana.
Zaten hiç olmadın ki.
Sen hiç.
Hiç.
 
 
..
© hoPeace
05.08.2009  18:45 / Erdek - Balıkesir
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..