Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayal kırıklıkları.. Vol III

Severek ayrılanlar.. Ya da karşı tarafın sevdiğini zannederek, ayrılırken onun üzüldüğünü düşünüp seninde üzüntünün bu yüzden olması ve aslında üzülmediğini görünce bir hayal kırıklığı daha yaşamak. Nedir şimdi bu? Tamam, ben ayrılıyorum dedim. Fakat sen de dünden razıymışsın meğer. Benden önce hareket edip herkese "ayrıldık" demek, sosyal ortamlarda "ilişki" durumunu değiştirmek.. Hemde benden önce. Bravo! Sahtekar sevgilere kocaman bir alkış. Ayakta alkışlıyorum timsah gözyaşı dökenleri. Seni sevip sensiz yaşamakmış benim kaderim deyip senin gibi sahtelere alkış tutuyorum. Çok basit şeylere takıldığımın farkındayım, ama söz konusu 2 senelik emek olunca insanın yine de içi acıyor böyle şeyleri sanal ortamda görünce. Senin gerçek sanıp elinde büyüttüğün o aşkı sanal ortamlara düşürenler utansın diyorum. Hayal kırıklığı onlar yaşasın bundan sonra diyorum ve sana ve senin gibilere ve sahtekar sevgilere uzaktan sadece küçük bir tebessüm ile el sallıyorum artık. Tüm "aşk"lara ihanet ettin sen. Bundan sonraki hayatında o tüm "aşk"lar sana ihanet eder umarım.

Hayatta kaç kere hayal kırıklığına uğrar insan ki? Ben yaşadıklarımdan ders alsam da binlerce kez uğruyorum. Ama üzülmesin bu sahte aşıklar, sahte sevgiler; benim aşk için son ağlayışım. Benim arkadaşlıklar için son haykırışım. Benim dostluklar için, yeni bir ilişki için son aldanışlarım. Hiç merak etmesin sahteler, ben hakikatimle parlayacağım aranızda.

Hoşcakal sevdiceğim

Hoşcakal gerçek sandığım aşk

Hoşcakal ve Allah'a emanet ol..

 

 
Toplam blog
: 99
: 7049
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..