Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hayat Pırasa Yemek İçin Çok Sıkıcı, ve Seni Bugün Çok Özledim

Hayat Pırasa Yemek İçin Çok Sıkıcı, ve Seni Bugün Çok Özledim
 

Hiç kimsenin ulaşamayacağı derinliklere koyarsanız birini, gün gelir o da O yeriniz ile birlikte gider sizden. Bu yüzden insanlar kendilerini tamamlamak için arayıştadırlar, çünkü  farklı farklı yerlerinden, ama hepsinin de en önemli parçaları alınmıştır. Bu şekilde başlar eksiklerimizi başkalarında tamamlama iç güdüsü. Bu yüzden deriz ruh ikizim, hayat arkadaşım, öteki yarım..

Ya da bazen ruh öküzü. Bazı kadınların içine bi öküz oturur, daha zoru ise bazı kadınların bu öküz ile yaşamasıdır. Kuş değil ki bunlar altın kafeste tutasın, herkes ait olduğu yere dönmek ister, ve her öküzü bir mera çeker. Sen istersen saray ol, o senin sırça köşkünü bir otlak için terk eder! Sende elinde ikiniz için yaptığın planlar, aksatmadığın bakımların, verdiğin kilolar, cillop gibi kıyafetlerin, kalbin ortada hayatının geri kalanı ile kalakalırsın.

Artık nasıl bi değer verdiysek, nasıl önemli hale geldilerse bizden giderken bile geldikleri gibi gidemezler, sizden alırlar zamanınızı, duygularınızı, iyi niyetinizi, geleceğinizi, umudunuzu, bazen de çocukluğunuzu...

Ama bi fanus aşk, o kadar derin ama o kadar aynı sona çıkar yollar. Dönüp dursanız da, sürekli başa alsanız da, bu sefer farklı deseniz de fanusun boyutu büyümez; o kadardır o. En nihayetinde, ya balıksınızdır ya da su. Başkalarına hayat olmak, ya da yaşamak için bi hayata bağlı kalmak.. Bu karar bazen kolay olmuyor; bazen de hooopp içinde buluveriyorsunuz kendinizi masalın.

Ben bu günlerde bol bol alışveriş yaptım, aldıkça azalıcak sandım. Ne kadar şeye sahip olursam, onun eksikliğini o kadar kapatıcam sandım. Ama işin aslı; ne kadar çok şeye sahip olduysam o kadar azaldım. Çünkü ben eksikliğimi kendi bedenimde kendi ruhumda yaratmışım, onu da kılıf seçmişim, aslında o havaymış, ben onu içime çekmişim, ben ona anlam vermişim.

Kendinize kendinizin açtığı yaralar daha zor kapanıyor, Çünkü her ne kadar (bana mantıklı gelmese de) insanlar birilerinin yerine başkasını koyabiliyorlar. Ama kendinizin yerine koyabilecek biri daha yok. Özelsiniz, ve etrafınızdaki her şey herkes siz varsınız diye var, siz olmazsanız onlar da yok. Bunlar benim küçük hayatımdaki tezlerim, tabi bunları yeşil çayımı hazırlarken üretmem epey manidar..

Hayat pırasa yemek için çok sıkıcı ama yeşilçay hayatı anlamak için oldukça lezzetli.

Bi de benim yarın doğum günüm, ve seni bu gün çok özledim.

 
Toplam blog
: 16
: 107
Kayıt tarihi
: 04.06.15
 
 

Bilkent Üniversitesi ..