Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat

Saat bilmem kaç. Yine uykunun kaçıp benim kovaladığım zamanlardan biri. Son zamanlarda sık sık yaşadığım gibi. Aklımda binbir konu.

Hatta hayatta küçük mutluluklar yakalanması gerektiğini sonuna kadar savunurken başkalarına ve mutsuzum ben dediklerinde kızarken onlara nedendir şimdi bu yaşanılan ikilem. Nedendir çocukluğumda top oynarken hiç bir şey yokken topumu alıp oynamıyorum ben demek isteyişim.

Bir arkadaşım hayatının anlamını şöyle yazmıştı. "Baş ağrısıyla uyuyup uyanamamanın mümkün olduğu bir hayatı yorulmadan yaşamak istiyorum ben. Küçük oyunlar olsun istiyorum hayatımda. Istedediğim zaman utanmadan ben artık oynamak istemiyorum dlyebileceğim bir oyun olmasını lstiyorum hayatın. "Hayat istediğim zaman oynayabileceğim oyunlarla dolu değil ki. Ya oyuncu bulamıyorsun oynayacak ya da oyun senin istediğin oyun değil. Tam buldum hadi oynayalım dediğinde ya topu alıp gidiyor oyunu kuran, yada top patlıyor oyun hep yarım. Oynasan bile sıkıldım ben deme ihtimali çok yüksek birinin. Bu nedenle oyun hep yarım...
Hayat elindekilerle kendi kendine oynayabileceğin zamanların bir toplamı aslında. Hayat, yaşamla ölüm arasında kendinin kurduğu bir oyun aslında. Oynamak istesende istemesende, kendi seçimin. Kurallarını kendimin koyduğu bu oyunda, hayatınızdaki kişiler bazen başrol oyuncusu bazen figuran.
Hayat bizimle oynamadan hayatta hayatla oynamak arkana dönüp baktığında "senden alacak bir şeyim kalmadı, hayat" diyebilmeyi istemek değil midir? Aslında senin de istediğin bu değil midir hayatı etrafına aldırmadan yaşarken?
Yaşamaya çalışırken.

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..