Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayatıma asma bir kat yaptım

Hayatıma asma bir kat yaptım
 

Çok uğraştım seni hayatımdan çıkarmak için

Aşk dersem çık, ayrılık dersem yine çık git!

‘Keşke’ leri çıkardım hayatımdan, seni de çıkarıyorum

Zamansız girdin hayatıma

Açık unutulan pencereden giren, sokak kedisi misali

Gidene kal diyememek, gelene git diyememek

Geç de olsa anlarsın be insafsız

Bu yazdığım ne bir şiir ne bir şarkı

Bu yazılanlar, ‘sen‘ li cümlelerin çıkarılmaya çalışılan aşkın, ‘den‘ halleri

Herşey kapıyı çarpıp gitmek kadar kolay olsaydı...

Çok şey öğrendim senden

Kendime yetmeyi, sessizliğin sesini

Yine de sen kendini üzme, bunlar bildik sahneler

Ne gerek vardı hayatımdan kopmuş papatyaya

Öyle büyük zarar verdin ki gönlüme

Senin yanında yalnızlığı öğrendim.

Attım oltamı hayat denizine, kısmet diyorum artık

Ne oldu, neden şaşırdın bu kadar?

Ne bekliyordun ki, seni yine baştacı yapmamı mı?

Hayatıma yüklemişler seni, sanki bana sormuşlar gibi

Sana da sormamışlardı biliyorum

Mallar bölünmesin diye biraraya gelmişiz

Mallar bölünmedi herkes mutlu olsun

Biz bölündük!

Artık hayatımda bahar temizliği zamanı

Sen hayatımdan ebediyen kovuldun

Geç kaldın herşey için, sen zaten hep geç kalırdın

Önceliklerini belirleyemediğin sürece

Hayatta heryere geç kalmaya mahkumsun

Bekleyenin vardır senin, güzel dul bir kadın...

Bak işte, bana söylemekte yine geç kaldın

Hayatıma hiç gelmemiş olmanı dilerdim

Yükümü nasıl ağırlaştırdığını bir bilsen

İçimdeki depremsin sen…

Tıpkı şarkıdaki gibi;

'Sallandık diyorum, merkezini bilmiyorum,
Sokağa fırlamadım, duruyorum
Senden bir açıklama gelmeden
Ben bu evi terk etmiyorum

Tehlikeleri düşündüm önceden
Ama bölge sakattı zaten
Senden bir açıklama gelmeden
Çaresizim biliyorum

Hayatıma asma bir kat yaptım
Yeni bir aşk bir de çekyat kattım
Tam mutlu olurum burada derken
3.1’ e bile dayanamadı, tepeme yıkıldı

Çatlak olabilirim belki hafiften
Sallanıyorsam işte bu yüzden
Senden bir açıklama gelmeden
Kırılmam biliyorum

Herkes panik oldu, kimisi korktu
Kimisi yaşamıştı biliyordu
Ama hepsi hep bir ağızdan
Sakin ol diyordu

Birgün aniden
Kriz masasında içerken
Richter’ den konuşurken
Aşk biter
Yenisi gelir eskisinden beter...'

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..