Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayattayım

Hayattayım
 

ınt


İnadına mutluluk, inadına yaşam, inadına doğa... Hayat muhteşem doğal güzellikler süper, her biri mucize olan çocuklarımız ve bizi seven sayan kucaklayan sahiplenen aşklarımız ile güzel... Tüm ülke gündemine inat ayaktayım. Yaşamayı seviyorum hastalıkları, sorunları, rahatsızlıkları ve huzursuz ruhları serbest bırakıyorum. Uzaklaştırıyorum kendimden, her şeyi ve herkesi affediyorum.  Kollarımı evrene sevgiyle açıyor ve inanıyorum.

Tüm pozitif enerjiler bizimle olsun. Pozitif enerjileri tüm evrene gönderiyorum, sizlere de ulaşsın.

Kusurlarımı seviyorum… Hoplayıp, zıplaya yürümeyi, içten katıla katıla gülmeyi. Canım sıkıldığında avaz avaz bağırmak istiyorum. Çılgın olmak istiyorum. Yerine ve zamanına göre giyinmemeyi, ara sıra sivri dilli olmayı ve hatta laf sokmayı istiyorum. Kızınca küsmeyi, takıntılarımı, sinirimi sonuna kadar çıkarmayı seviyorum. Sadece canımın istediği şeyleri yapmak istiyorum, hiçbir şey ve hiç kimse için zoraki bir şey yapmak istemiyorum.

Yani nedir, normalin dışına çıkıldığında deli oluyorsun ya, delirmek istiyorum. Bunlar delilik ise, ben deli dolu olmak istiyorum.

Umudunu kaybetmeyen insanın hayata tutunduğunu, hayattan korkmadığını, umut dolu olmakla, bütün sıkıntıları göğüsleyebildiğini kime, nasıl anlatsam!

Ben hayatı seviyorum.

Deli dolu insan, olgunluğunu, hassasiyetini, hoşgörüsünü, tecrübesini paylaşan insandır.
İnsanlara yaşadığı sürece faydalı olan birinin doluluğundan zerrece bir eksilme olmayacağını ve zarar gelmeyeceğini bilmek gerek.

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..