Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Haydi çocuklar aşıya. Ama Abdullah Öcalan önce olursa...

Haydi çocuklar aşıya. Ama Abdullah Öcalan önce olursa...
 

http://www.komikim.com/e-kart/card/hayvanlar/domuz.jpg


Başbakan aşı olmayacakmış!

Donuz gribi aşısı!

Sağlık bakanı ise nedenini Başbakan risk gurubunda değil diye açıklamış!

Başbakan mı risk gurubunda değilmiş!

Hadi yaaaa....

7-8 yıldır gezmediği ülke kalmadı. Başbakan risk grubunda değil mi şimdi yani?

Eğer Başbakan risk gurubunda değilse ben hiç değilimdir. Son 20 yıldır hiç yurtdışına çıkmadım. Türk halkının % 99’ unun da benimle aynı durumda olduğunu düşünüyorum düşünmesine de...

Düşünürken aklıma başka bişey geldi. Biri daha doğrusu…

İmralı sakinimiz, PKK Kolordu genel komutanı Abdullah Öcalan.

Evet, evet!

Öcalan!

Abdullah Öcalan'ın grip olayı ne durumda acaba?

Öyle ya...

Açılımda fena halde kandırıldığını, bir daha gurup murup çağırmayacağını söyledi.

Demek ki fena halde hayal kırıklığına uğramış. Neden acaba?

Her neyse konumuz bu değil. Konumuz donuz gribi.

Öcalan' ın donuz gribi ihtimali yüksek bana göre. Tıpkı görevi gereği yurtdışı seyahatleri, istişareleri çok olan başbakanımız gibi...

Gezmediği yer kalmadı yakalanana kadar. Demek ki risk altında. Avukatından bu konuda bir açıklama geldi mi bilmem ama...

Eğer onda donuz gribi yoksa bizlerde olma olasılığı çük düşük. Onun için eğer aşı yapılacaksa bile önce Öcalan' a yapılsın. Eğer ona bişey olmazsa, söz ben de olacağım.

Şimdi yetkili kurum ya da kuruluşlardan bir açıklama bekliyorum. Ya da avukatlarından!’ Şuraya bak yaaaa.

Avukatı da değil, avukatlarından.

Bir garibanın biri içeri düşse kendini savunacak avukat bulamaz ama Öcalan’ da kum gibi maşallah. Kum gibi kum gibi ezip geçme... Kum deyince de hemen bu şarkı takılıyor aklıma ama bugün kumla, daha doğrusu kaçak kumla ilgili bir baskın haberi okudum ana sayfada. Yeni Şafak gazetesine baskın yapılmış. Bakalım ne kadar basabilecekler.

Her neyse...

Nerden girdik, nerelere geldik.

Ne diyorduk?

Aşı!

Evet aşı.

Yurtdışı gezileri nedeniyle yüksek risk taşıdığını düşündüğüm Öcalan aşı olursa eğer, söz ben de olacağım ve olduracağım çevremde kim varsa. Yeter ki çevre bakanı bi açıklama yapsın.

Çevreye zarar vermemek için!

Domuz gribi aşısı olacağım.

Söz!

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..