Hayır babası Tayyip! / Haber / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '07

 
Kategori
Haber
 

Hayır babası Tayyip!

Hayır babası Tayyip!
 

Nasıl bir yardımseverliktir bu? Nasıl bir hayırseverlik ve nasıl bir yüceliktir? Hani "cennetlik" dediğimiz türden tam! Olayları biliyorsunuz anlatmaya gerek yok. Türkiye'mizin son zamanlardaki "müthiş" mazlumuğu benim bile gözümden yaş getirtmekte... Yanlış anlaşılma olmasın mutluluktan değil, "umutsuzluk"tan.

Önce Tevhide sonra Rize'li kızın dramı... Nasıl acımasız bir ülkeyiz biz yaa? Gerçekten nasıl bir canilik bizim bu yaptığımız? Biz kim oluyoruz da "Allah'ın adaleti"ne karşı geliyoruz (Tevhide'nin sözleriyle...)? Halbuki onlar sadece özgür bir ülkede yaşamak isteyen "garipler"... Yalnız değiller tabii ki çünkü bazılarının yegane amacı yani "o"nun daha da açarsak "akp hükümetinin" yegane amacı, zaten kendi "din kardeşlerini" mutlu etmek... Onları bu "acınası" durumdan çekip çıkarmak. Ülkeyi "özgürleştirmek".

Ben demiyorum ki sokaktakini çevirip "Açıl" diye. Sorun "dine uymaksa", sadece kafa kapamakla olmuyor o işler. Eğer "emir" milleti "harekete geçirecek" yerlerini kapamaksa ben en sofudan daha kapalıyım! Ne etek giyerim ne de askılı bluz :) Ha bu tarz meselesidir o ayrı... Ama sen "saç telini" kapayıp başka bir tarafını açıyorsan o zaten ne "dine uymaktır" ne de "Allah'ın emrini" yerine getirmek... Herkes dinini yaşamakta özgür kardeşim ama bunu "demokrasi", "özgürlük" kavramının arkasına sığanarak yapmayacaksın!

"Sabredin biz halledeceğiz", " Merak etme, bu iş çözümlenecek", "Ablanın eğitim masraflarını ben karşılıyorum"... Tayyip'ten inciler bunlar. "Mazlum" kardeşlerine yardım ediyor. Diyor ki "Ben sokacağım türbanı üniversiteye de, devlet dairelerine de..." Sokacak evet! Başaracak bunu... Sonra ne olacak? Felaket senaryoları... Başka bir yazıda anlatmak isterim bütün her şeyi size...

Sonuç olarak, ülke bir yere doğru gitmekte. O çok değerli hükümetimiz, çok saygıdeğer büyüklerimiz ülkeyi "ileriye" taşımakta. "Çağdaş ülkeler" seviyesine, "özgürlüğüne"... Tayyip gibi çooook saygıdeğer bir başkanımız ve onun "din" adı altında kullandığı onca insan oldukça daha da "ilerleyeceğiz" gibime geliyor ama ben ne anlarım ki bu küçük yaşımda! Neyse fazla uzatmayayım. Yalnız yazıyı bitirmeden tek bir şey söylemek isterim. "Ben artık mutluluk oyunu oynamıyorum efendim."

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..