Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Haziran çiçeği

Haziran çiçeği
 

Sevgili ;

Kimse bilmedi seni,
benim bildiğim kadar.
Sevmedi hiç kimse seni,
benim sevdiğim kadar
Olmadı kimse,
Gündüzünde yanyana sensiz, gecesinde gözlerinde uyuyan,
gene sensiz,
öyle bir sensizlik ki;
Sensizleştikçe sen olan
Sonra büyüdü içimdeki sen,
Benim insan ışıltılarımda  umut dolu bir gelecek hazırladı.
Öyle bir umut ki ;
içinde sen,
geleceğinde sen olmayan.
Benim kalp duvalarımda da bir yakamoz gibi parlyan..
Sevgili yoksa görmüyormusun gözle görülmeyeni.?
gözlerinemi inanıyorsun?
Hem kalp ağrısı görünmez ki.
Yoksa sezmiyormusun Kalbimin Kalbine değdiğini.?
sevgili yoksa duymuyormusun sesimi..?
Yasaklı bir bir çığlıkla,
lehçesiz bir selamla seslenişimi.
Sabahıma doğan hiç bir Güneşe,
benzeteemdğimi seni.
Sen;
Bir İlkbahar değilsin
İlkbahar dediğin geçer gider.
Sen; Yaz değilsin...
Yazın,
sıcak gündüzlerinin yarınına güz Rüzgarı tüner
Nisan değilsin,
değişken yağmularla yıkanan..
sen daha sakinsin ondan..
Mayıs değlisin,
sen benim Haziran Çiçeğimsin,
dört Mevsim içimde yaşayan
ve bir Mevsiminden diğerine  geçiş olmayan..
Bahar diyorsam sen,Yağmur diyorsam sen,
Hazan diyorsam sen,
sensin.
Sevgili ;
yoksa duymuyormusun sesimi
 
Toplam blog
: 16
: 588
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1972 Yılında Rize'nin şirin İlçesi İkizdere'nin Bayırköy'ünde yağmurlu bir Cumartesi öğleninde gö..