Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her hakkı mahfuzdur

Her hakkı mahfuzdur
 

O değil de;
 
Yaa, yazmayayım dedim ama kendime söz dinletemedim;
 
Neymiş efendim; kadınlar sözde gün kutluyorlarmış...
 
Benim gördüğüm; kadınlar yerlere sprey boyalarla yazı yazıyorlardı, camlara yumurta atıyorlardı. Öyle ki yumurtalar havada uçuşuyordu. 
 
Sonra bir adam gördüm, esnafmış. Yapılanlara tepki gösteriyordu. 
 
Kadınlar adama saldırdı... Yumruk attılar, kask attılar. O da yetmedi adamı kovaladılar. Adam kaçtı, kadınlar kovaladı...
 
Yüksek müsaadelerinizle ben o sözde günü kutlamıyorum...  Ve mümkünse benim hakkımı aramasınlar...
 
Her hakkı mahfuzdur...
 
O değil de;
 
İyi bayramlar...
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..