Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '14

 
Kategori
Mizah
 

Her şey beleş partisi seçim konuşması

Her şey beleş partisi seçim konuşması
 

Seçim gününe sayılı günler kala Türkiye'nin yeni kurulan partisi HBP(Her Şey Beleş Partisi) seçimler için atağa kalkmıştı. Partinin büyük lideri Önder Şuayip Hakyer kürsüde yerini almak için son hazırlıklarını yapıyordu. Halka yapılan icraatlardan bahsedilecekti. Ceketinin önünü ilikledi ve kürsüye doğru ilerledi. O sırada alanı dolduran kalabalıktan çığlıklar yükseliyordu. Herkes hep bir ağızdan bağırıyordu 

Önderrr Şuayip Hakyer... Önderr Şuayip Hakyer....

Kalabalıklar ritim halinde büyük ustanın adını haykırıyordu.

Büyüksün ustaaaa!!!

Böyle bağırmıştı kalabalıktan biri alkış tufanı tam 20 dakika sürmüştü. Dünyaya şekil vermiş büyük lider halk adamı milli iradenin içimize girmiş açılmayan şemsiyesi Önder Şuayip Hakyer sahnede yerini almıştı.

-Selamın aleyküm sevgili kardeşlerim...

Bravooooo  

-Bu geçmiş iktidarları biliyorsunuz. Fakirlik çektik. Zulüm gördük 

Sen olmasan öldürürlerdi bizi ustaaaaa!!! 

-Oysa biz size hizmetkar olmaya geldik... 

Bravooooooo.... 

Başkanın bu sözünden sonra kalabalık ıslıklarla coşmuş adeta kendinden geçmişti. 

-Muhalefeti görüyorsunuz. 

Muhalefet kelimesi ağızdan çıkar çıkmaz kalabalık çılgına dönmüştü. 

Yuuuhhhhhhhh.... 

Kafirlerr!!! 

Senin eline su dökemezler başkan! 

'Usta' lakaplı büyük lider kürsüden kalabalığa baktı. 

-Bizim iktidarımızda toplu taşıma araçlarına priz yerleştireceğiz. Böylece artık vatandaş. Benim Antepli, İstanbullu kardeşim eşit olacak. Şarj sorunu yaşamayacak! 

Bravooooo başkan... Usta seninleyizz!!! 

Asrın lideri yaptığı 'büyük' işleri anlatmaya devam etti. 

-Bizim iktidarımızda bakın açık söylüyorum 800 lira çok büyük para. 

Kalabalığın içinden bir bağırdı 

O da senin olsun ustaaaa.... 

Başkan devam etti. 

-Onun dışında zaten benim kardeşime, yüzde 50'me her şey serbest. Benim il başkanlarım çalışıyor. Paketler evlerine dağıtılıyor ve muhalefet bu hizmetlere ne diyor biliyor musunuzzzzz....

Yuhhhhhhhhh...... 

Uğultular yükseldi. Kalabalık muhalefetin adını duyar duymaz öfkeden deliye döndü. 

Ulu reyiz büyük usta Önder Şuayip Hakyer konuşmasına kaldığı yerden devam etti. 

-Bizim iktidarımızda her şey beleş olacak! 

Bravooooooo.... 

Büyüksün ustaa.... 

Seninleyiz ustam!!! 

-Su beleşşş!!! 

Oleyyyyy 

-Ekmek beleşşş!!! 

Oleyyyyyy 

-Ama durun en önemlisini söylüyorum. 

Kalabalık sevinç çığlıklarını kesmiş pür dikkat başkanın ağzından çıkacak lafa kilitlenmişti. 

-Gaz beleş olacak beleşşş!!! 

Oleyyyyyy 

Yarısı işsiz olan partililer gaz beleş lafını duyunca daha çok sevindi. Kimisi işte dünya lideri geliyor dedi diğerine, yazar olan bir kitap yazmak için başlık buldu. Bir Liderin Doğuşu. Gazetecilikle ilgilenen bir arkadaş hemen atacağı manşeti hazırladı bu cümleden! Başkan yardımcısı Nizam Ardınç Hüzünlüoğlu göz yaşları içinde başkana yanaştı. Elini mikrofona koyarak başkanın kulağına fısıldadı. 

-Başkanım gaz biraz fazla olmadı mı? 

Başkandan cevap gecikmedi 

-Kuru fasulye dağıtırız çaktırma. Hem ben gaz dedim doğal gaz mı dedim. 

-Aman efendim! 

-Kes lan geç yerine... 

Konuşmaları kısa sürmüş başkan yardımcısı Hüzünlüoğlu gözyaşlarını silerek yerine geçmişti. Büyük başkan, asrın lideri, Her Şey Beleş Partisi'nin 'eş'siz  başkanı Önder Şuayip Hakyer sahneden konuşmasına devam etti. 

-Şimdi bizim önümüzü kesmeye çalışanlar var. Bunlar Türkiye de eş kenar üçgen gibi karşımızda duruyor. Bu eş kenar yapıyı bozmak artık siz değerli vatandaşlarımıza kaldı. 

Yuuuuhhhhh.... 

Başkan eş kenar yapıdan bahsedince halk yeniden kızmaya başladı. Herkes başkanı destekliyordu. Eş kenar üçgenden kasıt dini bir cemaatti. Büyük başkan, ulu reyiz, ustalar ustası Önder Şuayip Hakyer İlimunati'ye benzetiyordu onları. Halk coşku seli içinde yuhalamalara, ıslıklara ve lanetlemelere devam etti. 

-Biz sizden oy istiyoruz. Bu darbelerin önüne geçilsin istiyoruz. Bu eş kenar üçgeni bakın 90 derecelik bir açısı bile yok! Bunlar daha dik duramıyor. İkincisi... Bizzz geometriyi çok iyi biliriz!!! 

Bravoooo başkannn 

Seninleyiz ustaaaaaa..... 

Kalabalık içinden bir kadın sıyrılıp kürsüye yönelmişti. Büyük başkan Hakyer'e sarılıp peş peşe öpmeye başladı Başkanın eşi bu durumdan çok rahatsız olmuş sinsi bir bakış atmıştı. Başkan parti müziğinin devreye girdiği an eşinin yanına gitti. 

+Ne oldu neden öyle bakıyorsun? 

-Çocukta yapaydın Şuayip o neydi öyle! 

+Canım neden kıskanıyorsun ama şimdi. 

-Sus Şuayip sus! Kadın utanmasa yiyecekti seni. Tarkanın konserine gidersiniz artık öp öp doyamadımı söylersiniz. 

+Yav kadın! 

-Bu sefer öyle ihaleyle çözemezsin bu işi. 

+Ama ben halka mal olmuş bir insanım. 

-Haa öyle mi! Ben de dünyaya mal olurum Şuayip yarın öbür gün Avrupalılarla kokyeyle gittik mi ben de öptürürüm. 

+Tamam ya tamam! Doğaz gaz işletmelerini bak senin üstüne yaparım. Surat asma şurada bak halk bakıyor. 

-Hatırlatırım bak sözünü Şuayip! 

+Tamam. 

Her Şey Beleş Partisinin konuşması biter. Muhalefet büyük başganın konuşmasından sonra kendisine ağır şekilde yüklenir. Gazı nasıl beleş yapacaksın sorusunu sorarlar. Başkan hemen özel telefonundan iktidarı kurtarma hattını arar. 

-Sen ne yapıyorsun ya? 

+Efendim sayın başkanım. 

-Bu muhalefetin konuşmasını niye yayınlıyorsun. 

+Hemen siliyorum efendim. 

-Yani yok gaz demişim bilmem ne demişim. Ben doğal gaz demedim! 

+Hemen kaldırıyorum efendim.

-Yani şimdi bütün çalışmamızı berbat ediyorsunuz böyle olmaz ki!

+Siz üzülünce ben de üzülüyorum efendim. Büyüğümsünüz hemen hallediyoruz.

Her Şey Beleş Partisi H.B.P bir muhalefet komplosunun daha üzerinden gelmiş yoluna tam gaz devam ediyordu. Ekmek beleş olacaktı, gaz beleş olacaktı, kuru fasulye daha beleş olacaktı. En çokta yollar yapılacaktı. Vatandaşın cebine doğru 8 şeritli...

Emre Erden

Not: Buradaki kişi ve kurumların gerçek yaşamla bağlantısı yoktur anladınız siz :) ve bu mizah yazısı #4Saat içinde kendini imha edecektir. Dııııtttt.....   

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..