Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Deneme
 

Hey sen!

Hey sen!
 

Beni hayatından sonsuza dek kovan sen...

Hatırla!

Daha yirmi dört saat bile geçmedi aradan…

Ne olur.

Ne olur en yakın arkadaşımı arayıp ortalığı velveleye verme.

Yemezler. Yemezler artık.

Gitmek mi istiyorsun?

Hadi git!

Gitmek isteyeni tutamam.

Ama ne olur sessiz git.

Çünkü oyun bitti.

Sana verecek kredi kalmadı artık bende.

Sana verecek sabır. Sana harcayacak zaman. Sana bağışlayacak an kalmadı bende.

Sen yoksun artık benim için. Bunu o kalın kafana sok. Kadir bilmez, kıymet bilmez kafana sok.

Bak adını da anmıyorum artık. Sen diye hitap ediyorum. Sen bilirsin nasıl olsa kendini.

Ya da… Tam tersi. Ben yokum.

Say ki hiç olmadım.

Say ki hiç yaşamadım.

Seni ben düşürmedim ama sana koştum her düştüğünde.

Sana el uzattım. Sana kol uzattım. Sana dal uzattım.

İşimi bıraktım. Gücümü bıraktım.

Üç, beş, on.

Fakat şimdi anlıyorum ki yanlış yaptım.

Sen düştün, sen kalkacaksın.

Bundan böyle ister düşer, ister kalkarsın. Karar senin ama…

Emin ol yanında ben olmayacağım.

Sen yazık çocuktun değil mi?

Sen yazık insan. Yazık zaman.

Senin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemişti hatta.

Unutma çöpten ekmek toplayan insanlar var hala.

Çocuklar var, korumasız savunmasız her gün bir tanesi sokağa terk edilen.

Fakat senin gak deyince et, guk deyince süt, ınga deyince peşinde koşturan onlarca insan var değil mi?

Ne kadar yazık…

Ne kazık insansın sen ya.

Belki yine bulursun birilerini etrafında.

Inga deyince hemen koşturacak.

Ama ben…

Ben onlardan biri olmayacağım artık.

Onun için beni rahat bırak ve yumruklarını konuşturacak, kullanacak yeni duvarlar bul kendine.

Kickboks yap mesela. Takla at. Parende at.

İstersen yerle bir et bir binayı .

Hatta istersen çık bir binanın tepesine atla. Hemen şimdi...

Dur dersem namerdim.

Arkandan ağlarsam namerdim.

Birileri yaş görürse eğer gözlerimde sanma ki senin için olacak.

Ya gözüme bir şey kaçmış olacak.

Ya da başka bir neden.

Bilirsin ben bulurum her daim bir neden.

Ama sen olmayacaksın. Emin ol bundan.

Onun için hadi sana güle güle.

Hatta dur!

Senin deyiminle sesleneyim son kez sana.

Byeee….

Byeee.


 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..