Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '10

 
Kategori
Mizah
 

Hindili demokrasi

Hindili demokrasi
 

Söyleyin bakalım siz hayatınızda hiç hindilerle konuştunuz mu? Bir keresinde ben konuşmuştum. Hindileri karşıma alıp Başbakanlık yapmıştım. Sevgili vatandaşlarım diyordum onlara, ben şöyle şöyle şöyle yapacağım. Onlarda glu glu glu diye karşılık veriyorlardı. Sanki anlıyorlardı söylediklerimi. Onlar glu glu glu dedikçe ben kendimden geçiyordum adeta. Makro ekonomik veriler... Glu glu glu. İşsizlik glu glu glu...

Gayrisafi milli hasıla glu glu glu. Bir müddet sonra hayvanlar bana, bende hayvanlara alıştım. Ama işin doğrusu hergün başbakanlık yapmaktan bıkmıştım artık. Derken bir günde general olayım dedim. Yapayım bir darbe. Bakayım keyfime. Tarihi de hadi yılbaşı olsun. Böyle böyle düşünürken yılbaşı günü çıktım hayvanların karşısına. Bu gün darbe yapacağım sevgili vatandaşlarım dedim. Her zamanki gibi glu glu glu diye karşılık verdiler. Birdenbire kızıverdim. Darbe yapacağım hey diye bağırdım. anlamadınız mı? Glu glu glu.

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..