Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Hoşçakal!

Hoşçakal!
 

Sıkıldım artık hayat senden

Karşıma çıkardığın olur olmaz sürprizlerinden

Benim sende bir alacağım kalmadı ama

Senin varsa al şu kutunun içinden.

Ben ne yaptım sana diye bağıracağım geliyor bazen

Ben ne yaptım diye haykıracağım...

Ne yalan söyledim sana

Ne de seni sevmekten vazgeçtim bir an!

Ama sen…

Sen…

Git ya…

Uğraşma benle.

Çıkmış karşıma hala konuşuyorsun

Beni aptal yerine koyup, kendinle sevişiyorsun

Bense ne olup ne olmadığını bile bile

Lades diyorum her seferinde senin dalaverelerine…

Şu bir gerçek ki sen kirlendin artık

Seni ben bile temizleyemem

Hiçbir şeye kızmıyorum da...

Şu senin her zamanki adetin

Adetin yok mu?

Yoluma çıkardığın

Salvoların

Tuşların

Dalışların


Biliyorum...

Verecek yeni bir şeyin yok bana

Doğuşların belli

Ölüşlerinde…

Hepsini sığdırmışsın

Saniyelere

Hahhh!...

Öyle mi???

Hadi be...

Zırvalama

Önüme sürme yine arsız yalanlarını...

Yeni bir şeymiş gibi gülüşlerini…

Susuşlarını...

Ben ne senin zırvalıklarına inanıyorum artık

Ne de saçmalıklarına

Ne gökyüzüne

Ne ay'ına

Ne yıldızlarına

Hepsinden kullandım biraz kusura bakma

Ben gidiyorum

Elveda…

ama...

Dur!

Bekle…

Belki aldıklarım fazladır verdiklerimden

Borçlu kalmak istemem

Dedim ya…

Borcum varsa eğer

Al!...

Hepsi şu lanet kutunun içinde

Yalnız giderken...

Son bir sigara bırak bana…!

Aynur

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..