Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '09

 
Kategori
Sinema
 

Hülya Avşar mastürbasyonu Berlin in Berlin filminde öğrenmiş!

Hülya Avşar mastürbasyonu Berlin in Berlin filminde öğrenmiş!
 

Hülya Avşar'ın 1993 yılında rol aldığı 'Berlin in Berlin' filmindeki mastürbasyon sahnesi hâlâ konuşuluyor.

Sunuculuğunu Kenan Işık'ın yaptığı ve atv'de yayınlanan 'Dünya Bir Oyun Sahnesi' adlı programa konuk olan filmin yönetmeni Sinan Çetin, "Hülya Avşar, çok güzel aşklar ve seksler yaşadığı için mastürbasyonu bilmiyormuş, öğrettik ve yaptı" dedi.

Buna inanıp inanmamak ayrı konu.

Hülya Avşar'ın Cem Özer'i sevmediği için onunla sevişme sahnesini istemeyip mastürbasyon yapmak istemesini ve filmdeki mastürbasyon sahnesini ondan dinleyelim:

"Cem özer'i sevmem. Filmin yönetmeni Sinan Çetin bir sevişme sahnesi çekmeyi planlamıştı. O sırada ben sevişme sahnesinde oynamamak için kıvranıyorum. Sonra düşündüm, gencecik kadın, dul kalmış. 'Mastürbasyon yapsın' dedim. Sinan hemen atladı. Ama ondan sonra da günlerce 'nasıl çekilecek' diye strese girdim."

Berlin in Berlin'deki mastürbasyon sahnesinin önünden arkasından söz ettik.

Ben yeniden mastürbasyona döneceğim.

Mastürbasyon, kendi kendini tatmin etme olayı.

Ne yazık, ülkemizde mastürbasyondan korkan erkek ve kadınlar var!

Aşırıya kaçanlar da!

Ancak, mastürbasyon bir erkeğin ve hele kadının vücudunu tanımasının önemli bir adımı.

Hülya Avşar'ı bilemem ya da başka deyişle Hülya Avşar'ın mastürbasyonu hiç bilmediğini çok güzel aşk ve seks yaşadığını kabul edelim; şu bir gerçek ki her kadın Hülya Avşar değil, her insan onun yaşadıklarını yaşayamaz.

Orgazmı, mastürbasyonla tanıyan bir kadından ne zarar gelebilir?

Uzmanlara göre, orgazmı tanımadan yaşayan kadın o kadar çok ki!

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..