Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Huzurlu yarınlara

Huzur arıyorum bu ülkede, huzur! Gönül rahatlığı ile yaşayabilmemiz için. Geceli gündüzlü kötü haberlere neden olup, bizleri adeta yaşamak adına cezalandıran sebeplere nispet; göz kapaklarım her gece, güzel olacağına ümit bağladığım bir sonraki güzel sabahın hayalleri ile düşüyor gözbebeklerime. Sonsuz inançla doldurduğum yüreğimle, dua ediyorum bütün insanlığa. Ve insafa gelmeleri için bütün insafsızlara.”Yarın” diyorum” Sabah haberlerinde ölenler ve öldürenler olmayacak. Kinlerin, nefretlerin aldatmaların, koltuk aşıklarının, yoksulluğun, eğitimsizliğin ve sevgisizliğin kaynağı olan ölümlerden bahsediyorum.Ve haksız yere hayatları ile bedel ödeyen günah keçisi insanlardan.

Aydınlık günleri umut ederken, bölük pörçük daldığım uykumda istediğim tabloyu görüyorum. Rüyam da: Affetmek kine elini uzatıyor. Kinin çatık kaşları , ay halini alırken, derin bir nefes çekiyor.Gerilmiş yaydan fırlatılmaya hazır bir ok”ken pamuk gibi oluyor. Bütün insanlar barış adına sarmaş dolaş. Sevgi nefrete dokunuyor ”Seni Seviyorum” derken. Nefret sevginin sıcaklığına dayanamayıp eriyor ve berrak bir su haline dönüyor. Suyun ömrü sonsuzdur sevgi gibi. Bütün insanlar sevgi adına sarmaş dolaş. Türk bayrağı bütün gökyüzünü kaplamış. Sevgi ve barış adına dalgalanıyor.

İnsanlığı aldattıklarını sananlar şimdi aldandıklarına ağlıyorlar.-Tıpkı geride bıraktıkları gözü yaşlı masum insanlar gibi. Adalet için kandırılanlara artık yıldızlar bile alkış tutuyor. Haksızca davranışlara maruz kalanlar için. İnsanlar halay çekiyorlar. El ele, omuz omuza. Kardeşçe ve sevgiyle.” Ay gibi yarınlar bizim” diye. Sabahın erken saatlerine kurduğum saatimin sesine uyanıyorum. Kuş kadar hafif hissettiğim bedenim ve ruhumla yatağımdan kalkarak, önce aynadan kendime bakıyorum. Tatlı bir tebessümle uyanmışım – gördüğüm rüyadan - ne güzel! Huzur kaplamış yüzümü, yanaklarım gül gül olmuş. Gözlerim bir başka bakıyor.Kirpiklerim kıpır kıpır.Gölgesi ise gül yanaklarımda. Dudaklarımda bir şiir “Huzuru buldum rüyamda” diye başlayan. Huzuru buldum rüyamda. Sevgi, hoşgörü, aşk vardı onda. Öfke, kin, nefret boşa. Barışla, dostlukla koş insanlığa. Umudum

 
Toplam blog
: 62
: 554
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

05.09.1969 İstanbul doğumluyum. Halkla İlişkiler mezunuyum. Evliyim. 19 yaşında Cemre adında bir ..