Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

26 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

İçim üşüyor yine

İçim üşüyor yine
Sanki Sonbahar ve kışla bütünleşti
Dertlerim dondu sanki
Saçımın her telinden, tırnağıma kadar uyuşuk
Yüreğim yelken aldı gidiyor bedenimden
Sevmeyi ve sevilmeyi unutmuşum
Kendimden başka kimsek yok
Yalnızım yine gemisiz sakin bir liman.
Yağmurlar yağıyor,
Fırtınalar kopuyor,
Her nedense kimse içimdeki nedenleri bilmiyor.
Rüyalara, hayallere bıraktım kendimi
Gözlerimi kapatıyorum,
Terle, korkuyla uyanıyorum
Hayallerim ve gerçeklerim hep aynı,
Derinliklerde mutluluğu ve huzuru arıyorum.
Yoruldum artık!. 
Kendimle ilgili yaşanmışlıklardan,
Ve halen yaşanacaklardan,
Kendimde arıyorum ölümün soğuk yüzünü.
İnsanlar kahkaha neşe ile içer kadehini
Bende öyle sanıyorum yudum yudum içerken,
Fakat yüreğim kabarıyor,
Yaşanmış hayat ve sevdalarımdan,
Kadeh Bardağımın bileğini büküyorum,
Fon dip çekerek koca bir iç çekiyorum,
Yaşadıklarım ve yaşanacaklardan,
Ulaşamadığım ve içimde yaşayan sevdamdan..
İçim üşüyor yine..
Kalbim o kadar yaşlanmış ki,
Umutlar deryalarda bir yelken
Sürükleniyor, 
Sonbaharda savrulan bir yaprak gibi..
Bedenim soğuk havaya karşı halen sıcak
Fakat hala içim üşüyor
Sanki Sonbahar ve kışla bütünleşti…
 
Ayhan İÇÖZ 25.01.2017
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..