Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

02 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Umutlarımla yaşadım

Umutlarımla yaşadım

Senden başkası olmadı yüreğimde,

Utanç duvarlarında

Kem gözlerle bakmadım hiç başkasına…

Sokmadım hayal etmedim

Koynumda başka kadınları,

Hep sen yaşadın uzakta olsan

Senin için atan yüreğimin aşkına…

Öylesine bağlanmıştım ki sana,

Sokaklarda gezerken herkes sendin,

Sıkı sıkı sarılmak ve ismini haykırmak istiyordum

Hayallerime…

Sabahları uyandığımda,

Yanımda olmanı istiyordum sıcak ve hasretle..

Yüreğim ismini görse her yerde,

Siman canlansa bir an olsun gözlerimde,

Kıpır kıpır ediyor yüreğim sanki gençlik ateşinde…

Sana desem ki ilk aşkım, yalan olur sözlerimde,

Fakat sanki ilk günkü aşkım gibi sevdim seni yüreğimde,

Anlatamadım sana olan sevdamı ne dilimde, ne de sözde,

Sadece sende yaşadım sende hissettim…

Sadece sende nefes aldım,

Sen varken evet sadece sen varken,

Umutlarımla yaşadım…

 

Ayhan İÇÖZ 02.02.2017

 

 

 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..