Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İçimdeki aşk arzuya dönüşüyor sevgilim

İçimdeki aşk arzuya dönüşüyor sevgilim
 

Tatlı masum bir buseyle dudakların, dudaklarıma dokunduğu anda ruhumu alıp götürüyor bir fırtına ıssız bir sahil kenarına.Parmak uçların yanaklarımda gezinip saçlarıma dokunduğunda bir tek sensin diyorum;

“sensin, beni ben yapan!”

Sıcaklığını; bana heyecan veren, aklımı başımdan alıp bir çırpıda her şeyi hafızamdan silen sıcaklığını hissediyorum.Dudaklarının arasından sanki ılık bir meltem dokunuyor damarlarıma.Hepsi aşkı telkin ediyor bana.Doyasıya yaşamam gereken bir aşk! Hepsini morfin vurmuş gibi hareketlendiriyor öpücüklerin…Saçlarıma, dudaklarıma, boynuma gelen küçük ama şiddetli aşk kokan buseler, bir anda sana karşı durulmaz bir arzuya sebep oluyor. Aşk, arzu ve sen! Ne dayanılmaz gecelere davetiye çıkarıyorsun sevgilim.

Meyve mi kokuyorsun? Baharat mı? Tropikal mi? Hayır hiç biri değil senin kokun! Hiçbir kokuyla tarif edilemez ve benden başka hiçbir kadın koklayamaz teninin kokusunu. Seni kıskanıyorum. Birgün başkasının olabileceğini düşündükçe çıldırıyorum.

Gözlerim kısılıyor.Kalbim çarpıyor.Sanki uzansan tutup çıkarıvereceksin kendini yüreğimden. Onu oradan çıkarmana izin veremem. Elini uzatsan, tutmaya çalışsan umulmaz bir girdap gibi daha içine, hep derine çekecek seni kalbim. Sen küçük temiz kalbimde yaşamaya mahkumsun Meleğim.

Bırakıyorum kendimi senin enginlerine. Nefes alışınla yükselen göğsüne yavaşça dokunuyorum parmak uçlarımla. Her dokunuşum huzur veriyor, her dokunuşumda alev alıyor sıcaklığından parmakların. Her dokunuşumda daha bir sen doluyorsun içime ve biraz daha derine. Her indiğin katman yeni bir aşkı doğuruyor.Silinmez, yıkılmaz ve yıpratılmaz bir aşkı. Ilık bir sevgi akını parmaklarımdan damarlarıma yayılıyor. Kalbimin kan pompaladığını hissediyorum. Huzur veriyorsun bana rahatlıyorum.

Çığlık çığlığa bağırıyor içim, kulaklarımda aşkın iniltileri ve ılık ter döküşleri…Hiç bir şey yakmıyor artık elimi, her derine inen hamlende daha bir kendimden geçiyorum. Sen benim misin?Yavaşça ve sana hissettirmeden susuyorum ve bana empoze ettiğin aşkı depoluyorum kalp kapakçıklarımın arasından sızan damarlarla.

Sen misin Ey Sevgili! Beni benden alan?

Sen misin Ey Sevgili! Bedenimden ruhuma akan? Kilit oluyor dilim söyleyemiyorum fakat haykırıyor içim SENİ SEVİYORUM!

 
Toplam blog
: 21
: 3839
Kayıt tarihi
: 29.07.09
 
 

Duygusal kişiliğimin ardında güçlü bir yapım var. Her zaman duygularım galibiyet vermez genellikl..