Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

İçimdeki cehennem

İçimdeki cehennem
 

İçimde bir yer... Çok acıyor.

Sanki kalbime bıçaklar saplanıyor.

Kan ciğerlerime doluyor.

Boğuluyorum, kendi kanımda.

Düşündükçe daha çok acıyor,

Düşündükçe daha çok boğuluyorum,

Düşündükçe ölüyorum.

Geçmiş, ateş gibi etrafımı sarıp yakıyor beni.

Yanıyorum, ama tükenmek bilmeyen bir yangında.

Çıkamıyorum içinden, kül olup kurtulamıyorum 

Yandıkça yanıyorum,

Kabir ızdırabı çekiyorum dünyada.

Ağlıyorum, yetmiyor...

Yetmiyor gözyaşlarım söndürmeye yangını

Çaresizim..

Çok çaresizim

Ve bunu kimse bilmiyor,

Anlamıyor..

Sen bile!

 
Toplam blog
: 20
: 172
Kayıt tarihi
: 26.05.14
 
 

Şiirsever bir kadın, şifa dağıtmayı görev edinmiş bir eczacı, kalbinin sesini dinleyen bir insan...