Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

İğneli şiir...

İğneli şiir...
 

Nasıl umutluydum bir bilsen, senin için çektiklerimi...

Rüzgar havada inliyordu; kırlardaki çekirgelerini...

Bir hamle daha yapayım dedim; şair oldum...

Suya sabuna dokunmadan okunsun diye...

Sen bırakmadın ki elindeki gergef ve iğneyi...

Alıp okur muydun acaba gönlümdeki yareni...

Asmaya gel asmaya; ben yarimden ayrılmam götürseler asmaya...

Senin elinde cımbız ve ayna; hiç umurunda değil dünya...

İnsan dedikleri boş yere olmuyor şair..

Sen ettin bak aklımı zail!..

İğneyi kendine batır; çuvaldızı başkalarına!..

Havalara bakma ''bana bak bana!..''

Bir elimde gül; bir elimde lale..

Bekliyorum durakta bak kız Şelale!..

Rezil etme beni el aleme; beri gel buluşalım...

Oturup Cafe'de koklaşalım, konuşalım!..

Senin için gaz bombası yuttum; sırtıma joplar yedim !..

Sen halen gelmedin Cafe'ye ben sana ne ettim ?..

Suya sabuna dokunmadım bak hep senin için...

Şiirler , şarkılar yazdım; ama sana yaranamadım !..

Bu şiir bitmez... Bana elveda!.. Elvedaaaaa !..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..