Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '20

 
Kategori
Kitap
 

ıhlamur ağacı

IHLAMUR AĞACI

 

Ihlamur ağacının altında başladı sana aşkım

Kader inat etti yolumu ayırmaya

Önce yollar girdi araya

                 bitmeyen yollar sonra yıllar

Arada çıkmaza düştüm

Çaresizlik ket vurunca kollarıma

                              seher yelleri getirdi kokunu

Nerde ıhlamur ağacı görsem

Sen gelirsin aklıma bir de…ah

Ağıtlar yaktım içimdeki bana

                                    gözyaşlarım dinmez

Bir bardak ıhlamur tadında kaldı aşkımız

Uzaklara dalan gözlerim seni arar

Dudağım kuruyan toprak misali

                                            paramparça

Neresinden tutsam elimde kalıyor

Gözlerim hep uzaklarda…

Sonra saçların geliyor aklıma

Dalga dalga kıyılarıma vuruyor

Hele bir de kokusu var ya

                           beni yüreğimden vuruyor….

                                                      Sultan Gürbüz 29.06. 2007

 

MEHRİ

 

Yolum sana mehri

Dikenlerin taşların arasından,

Yasak sevdaların peşinden geliyorum..

Mahzun gözlerdeki bakış

Uçsuz çöllere düşen yol gibiyim

Yollar mı, eller mi, ayırdı biz

Neden?

Yalancı sözlere yabancı kollara bıraktık

sevmeye kıyamadığımız sevdamızı

Biz bizeyken bilemedik kadrini

Hani bırakmayacaktın

Sonunda yabancı sevdalara sattın

Bilmediğin kollara düştüğün gün

kurşunsuz vuruldum..

İşte, o geceden sonra

Çılgın düşlerin dolandığı

Fikrimin girdaplarında kayboldum…

Derler ya gül dalında goncası açmaz bülbül ötmeyince..

Farzet ki;

Bir gece… çırılçıplak yatağında

                 kulağına çılgın sözler söylen

Kollarında alev alev yanan bendim…

                                          Sultan Gürbüz

 

 
Toplam blog
: 17
: 57
Kayıt tarihi
: 11.05.18
 
 

sultan gürbüz ev hanımıyım şiir ve hikayeler yazıyorum. gezmeyi seviyorum özellikle deniz kıyısın..