Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '06

 
Kategori
Özel Günler
 

İki sene sonra aynı saatte hediyem olsun...

İki sene sonra aynı saatte hediyem olsun...
 

Geçirdiğimiz özel günler vardır; bayram, yılbaşı, sevgililer günü, öğretmenler günü, vs. Ama içlerinden biri var ki kişinin yaşamında belki de en önemlisi. Dünyaya merhaba dediği o doğumgünü. İşte o günleri kutlamanın hazzı bir başka oluyor bende.Ve tabi doğumgünü sahibine verilecek hediyeyi seçmek için verilen düşünce bazındaki o heyecan ve arayış. Paran varsa sorun yok diye düşünebilirsiniz, ne olacak al bir çiçek, bir kazak, vs. Ama maddi bir hediye, duygularına hitap eden ve okudukça seni hatırlatacak birkaç paragrafın verdiği mutlulukla bir olabilir mi?

Ben ilkokulda başladım şiir ve yazı yazmaya, belki herkes gibi. Daha doğrusu ilk öğretmenim, ki hayatımda yeri daima başkadır, ilk ona yazdım şiirimi ve hediye ettim bir öğretmenler gününde. O anki gözlerindeki mutluluğu şimdi bile çok net hatırlıyorum. Nasıl da heyecanlanmıştı, ben o küçücük halimle onun duygularını hissedebilmiştim. Artık yaşım ilerledi ama hala o zamanlarda olduğu gibi şimdi de kendimden bir parçamı yazılarıma döküp hediye olarak vermeyi çok seviyorum.

Ve şimdi bir hediye hazırladım oğluma. O daha 5 yaşında ve okumayı bilmiyor. Ama 2 sene sonra umarım bu yazım yayınlanır ve hala yayında kalırsa ona göstermek ve hediyesini vermek istiyorum.

"Seninle geçen her anımın bir kaydını tutsaydım eğer yaşamımda ne kadar önemli bir yer kapladığını gösterebilirdim belki sana. Geçirdiğimiz iyi, kötü, güzel, çirkin ne varsa ben hepsini kabul ediyorum ve yine söylüyorum “seni seviyorum”.

Mutlu olmayı ben seninle öğrendim, paylaşmayı seninle, ortak planlar yapmayı, her ne olursa olsun tüm güçlükleri birlikte yenebileceğimizi biliyorum artık.

DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN BALLIBÖREĞİM… "

Fotoğraf: fotofunclub.com

 
Toplam blog
: 28
: 843
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

İçimden gelenleri yazmak ve paylaşmak adına ... Uzman doktor olarak çalışmaktayım. Yazmayı çok s..