Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

İkinci Bayram

İkinci Bayram
 

Uyum Simgem


Su gibi akip giden yillar... Dün gibi animsiyorum bir önceki ramazan bayrami kutlama mesajimi yazarken hissettigim güzel duygularimi. Üye sayisi fazla degildi. Kücük bir aile gibiydik bir sene önce. Simdi büyüdük büyük bir aile olduk. Gök kusagi gibi renklendik.

Ülkem icinde yasayan sizlerle düsüncelerimi, bilgilerimi paylasirken baktim ikinci ramazan bayramini kutlamak üzereyiz. Aranizda olmaktan mutluyum...

Bir cok arkadasimiz toplantilar organize ederek sanal arkadasliklari reel yasama tasimaya basladi. Belki bir cogu yeni arkadas ve dostlar kazandilar. Emek verenleri kutlamak gerekir. Kalici dostluklar olmasini diliyorum. Ilerde günün birinde belki bende bir cok blogcu arkadaslarim gibi toplantilara katilarak, kendilerini daha yakindan tanima firsatim olacaktir diye ümit ediyorum.

Bu güne kadar yazilarima yorum ve mesaj yazan; kendilerine mesaj ve yorum ve cevaplar yazdigim; yazilarini begendigim fakat yorum yazamadigim, zaman yetersizliginden yazilarini okuyamadigim siz sevgili saygi deger blog yazar arkadaslarimin 2007 -Ramazan Bayramini dostca díleklerimle tebrik ediyor saglikli ve mutlu bir bayram gecirmenizi diliyorum.

Milliyet Blog Sitesinin saygi deger yönetim kurulu mensuplarina, sevgili Editörlerimize ve tüm diger calisanlarina en derin sevgi ve saygilarimi sunuyor hayirli -mutlu bayramlar diliyorum. Inovatif özverili calismalari beni sevindiriyor memnun ediyor. Kendilerini kutluyor basarilarinin devamini diliyorum.

Ramazan ayinin son haftasinda Sirnak'ta vatani görevlerini ifa ederken 15 evladimiz maalesef yasamlarini yitirerek aramizdan ayrildilar. Mekanlari cennet olsun. Genclerimizin aile ve yakinlarina sabirlar ve bas sagligi dileklerimi sunuyorum.

Ülkemize büyük gecmis olsun. Yüce Allah tekrarindan korusun. Ayni topraklar üzerinde; din, mezhep, dil, irk ayirt etmeksizin kardesce yasamak zorundayiz bireysel ve toplumsal huzurumuzu saglamak icin.

Icimize o veya bu nedenle KIN ve NEFRET tohumlari atmayalim varsa yesermesine imkan vermeyelim. Can almak cok kolaydir. Savasla -baris saglamanin mümkün olmayacagini da biliyoruz dolayisiyle bariscil cözümler üreterek üstesinden gelmek Türk Ulusunun onuru olacaktir.

En derin sevgi ve saygilarimla

Mine
10.10.2007


İlk Bayram mesajim

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..