Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Mustafa Mumcu

Mustafa Mumcu
 

Mustafa Mumcu


Sevgili - Degerli Mustafa Mumcu Milliyet Blog da yazmaz oldu. Alisilmis bir tempo icinde blog yazan arkadaslarimiz yazmayinca ister istemez düsünüyor; yazilarini özlüyor; neden yazmiyorlar acaba diye, kendilerini merak ettigim oluyor acikcasi. Mustafa Mumcu'yu sadece blog yazilari, yazilara yazdigi yorumlari ve verdigi yanitlardan taniyorum. Farkli ülke kültürleriyle ic-ice uzun yillar yasarken kazandigi tüm degerli tecrübelerini, bilgi birikim ve görüslerini farkli bir perspektiften gözlemleyerek; ülkemiz ve insanlarina yararli olmak düsüncesiyle paylasmak istedigi kanisi uyanmisti bende. O yazilardan mahrum olmak bence bir kayiptir.

Bir zamanlar mesaj ve yorumlarinda kendi özel internet sitesinden söz ettigini hatirladim ve mutlaka bos durmuyor ugrasiyordur bir yerlerde diye düsünürken, google girip adini verdigimde cesitli sitelerde karsima cikti. Gecmisini doyasiya yasadigini belirten saygideger iyi niyetli insanin, o sitelerde calismakta oldugunu anladim. Son nefesimize kadar üretken olabilme istegi ve girisimlerimiz yasami bir anlamda yasanasi yapiyor.

Yasamindan kesitleri resim ve yazilariyla evrensel bir paylasimla ölümsüzlestirmek isteyen Mustafa Mumcu'yu calismalarindan dolayi kutluyorum.

http://www.fotocommunity.de/pc/account/myprofile/541288

http://mustafamumcu.blogcu.com/2106101/

Kendisinin web sitesinden aldigim tanitim yazisi:

MUSTAFA MUMCU KİMDİR? Birçok kimse için bu soru pek de önemli değildir. Ama önem verip, beni biraz daha yakından tanımak isteyenler için bu sayfalarda birtakım resimler ve bilgiler sunuyorum.
Doğuyoruz, gelişiyoruz, büyüyoruz. Büyüme bir yerde durmasa da küçülmeye doğru yön değiştiriyor. Birtakım organlarımız görevlerini tam yerine getiremiyorlar veya gençliğimizdeki ruhsal ve fiziksel enerjimiz azalıyor. Gerilere bakıyoruz ama bir şeyler göremiyoruz. Geçmişi sadece anılarımızda canlandırabiliyoruz. Tekrar yaşamamız mümkün değil. Bir de eski resimlere bakarak ''GEÇMİŞ ZAMAN OLUR Kİ GEÇMİŞİNE EDESİNİZ GELEBİLİR'' Ya da tatlı anılarla geçmişi hatırlarız. ''DOYASIYA YAŞADIM. GEÇMİŞİMİ ARAMIYORUM. O ARTIK GEÇTİ'' deriz. İleride geçmişimizi tatlı anılarla anmamız için şimdiki zamanı iyi değerlendirmemiz gerekir. HAYAT ÇOK DEĞER VERMEYE DEĞMEYECEK KADAR DEĞERLİDİR. Yaşamaya bakalım. Saygılarımla. Mustafa MUMCU



Sevgili Mustafa Mumcu'nun yazilarini, sohbet eder gibi yazdigi yorumlarini, yorumlara yazdigi cevaplari, beni kimi kez gülümsetmis - kimi kez düsündürmüstür. Samimiyetine ve iyi niyetli olduguna inandigim elestirilerinden; yorum ve yorumlara yazdigi cevaplarindan ögrenilecek cok seylerin olduguna inaniyorum.

Milliyet Blog da onu taniyan ve benim gibi düsünenlerin ve yazilarini okumaktan keyif alanlarin var olduguna inaniyor; kendisine buradan saygi ve sevgilerimi gönderiyor, saglikli mutlu bir yasam diliyorum.


Mine

31.10.2007

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..