Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '14

 
Kategori
Felsefe
 

İkinci bir hayatımız olsa ne olurdu?

İkinci bir hayatımız olsa ne olurdu?
 

alıntı


Bahsetmek istediğim reenkarnasyon değil.

Yine aynı kalıpta, yine aynı aile,insanlar ve  çevre içinde, yine aynı ülkede ikinci hayata başlamak benim bahsetmek istediğim.

Yalnız, hayat hikayemiz aynı olmayacak. Hikayemizi biz yazacağız. 

Tanıdığımız tüm insanlar aynı olmakla beraber, onların hayat hikayelerini de biz yazacağız.

Siz ne yapardınız ?

Bu soruya açık yüreklilikle cevap vermenizi dilerim.

Ben ne yapardım? Özet olarak yazmak gerekirse;

1- Ülkemde herkesin refah içinde olmasını isterdim.

2- Her iki dedemin, annemin ve babamın üniversite mezunu olmalarını isterdim.

3- İstanbul'da Bebek'te doğup büyümek isterdim.

4- Banka Müfettişi değil , Tıp Doktoru olmak isterdim.

5- Her ay mutlaka bir kitap okumak isterdim. (12 yaşında okumaya başlasanız, bugün 68 yaşında olsanız, okumuş olacağınız kitap sayısı 672 olacaktır)

Bu kadar  bana yeterdi.

PS. YUKARDAKİ 5 MADDEYİ HİKAYE TARZINDA YAZSAM, BEŞ CİLTLİK BİR HAYAT HİKAYESİ ROMANI ORTAYA ÇIKARDI.

25/03/2014

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..