Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

İkisi de

Çocukluğu özlemek, arkadaşı hatırlamak,
Okulu bitirirken bir anlık dalmak,
Özlemek geçmişi, ölümü anmak,
Ben sevmem derken sevgiyi tatmak.

Eskiler güzel değildi belki de, çocukluk güzeldi,
Ben düzelmem derdim, nasıl olduysa düzeldim,
Bazı insanlar vardı, benim için özeldi,
Zeki Müren dinlerken eskilerden söz ettim.

Bir kadın, güzel koku, ve pembe pardösü
Yeşil gözler, beyaz bir ten, başında örtüsü,
Hiç bakmıyor bana, sanki ömür törpüsü,
Ona olan sevgime müsebbib sefil güdü.

Yanına gelen kişi, herhalde sevdiği,
Bunu anlayınca istemsizce gözlerimin gülmesi,
Yaşanan acıları insan hiç özler mi?
Özlenen çocukluk mu, yoksa eski günler mi?

 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..