Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlgi bekliyorum!!!!

Bir arkadaşımın daveti üzerine bloğ yazarlarına girdiğimden beri gündelik yaşam konusunda yıllardır bana sıkıntı veren konular üzerinde niye yazmıyorum diye düşündüm. Çünkü; uğraşıp da sonuç alamadığım, bir kenara bırakamadığım sıkıntıları neden yazmayayım?

Yazacağım konu, sokakta yaşayan bir kadın üzerine. Esat Caddesi'nde bir sıra kebapçılar vardır, cadde üzerinde (bu da başlı başına bir sorunlu konu, daha sonra yazmak isterim) bu kadın bu cadde üzerinde yıllardır yaşıyor mu? ne yapıyor derseniz; cevap vermek zor...!!!

Ben yaklaşık on senedir her gün görüyorum ve her gün içim sızlıyor. Söylenene göre iyi bir ailenin kızıymış nasıl olmuş da bu hale gelinmiş bilmiyorum. Eskiden hostes olduğunu duydum.

Çok özür dileyerek bir manzarayı anlatacağım: Caddeye yatmış ve o durumda altını ıslatıyordu, sular caddeyi kaplamıştı, çok üzücü bir durumdu, ve yapacak bir şey olmaması daha da kötüydü. Oradaki taksi durağından ve kebapçılardan besleniyor. Akıl sağlığı yok tabii...
Keçeleşmiş saçları, döküntü kıyafetleri insan bu haliyle nasıl yaşayabildiğine şaşıyor doğrusu.

Ben de sormak istiyorum; bu durumda olan insanlar için ne yapılabilir? Devlet bu vatandaşlarına neden sahip çıkmaz? Benim telefon etmediğim yer kalmadı, her telefona çıkan başka bir telefon veriyor kimseye ulaşamadım.

Burada duyurmak ve yorum alabilecek fırsatı bulabilmek umuduyla teşekkür ediyorum.

Saygılarımla,




 
Toplam blog
: 3
: 266
Kayıt tarihi
: 08.05.07
 
 

1963 Hafik (Sivas) doğumluyum. Emekliyim. SCA Müzik Vakfı'nda koristlik yapıyorum. Yaşar Çallı resim..