Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '11

 
Kategori
Kitap
 

İmamın Ordusu - Son sığınak

Kitabı internet kanalıyla aldığım için inceleme imkanım olmadı. Abartılı kitap isimleri adı altında bir blog yazmıştım. Bu kitapta da bunu gördüm. Yazarı Aytekin Gezici. Gazeteciliğe zaman gazetesinde başlamış, TGRT ve star gazetesinde çalışmış. Kitap Başlığı imamın ordusu büyük puntolarla yazılmış, son sığınak kısmi küçük puntolarla yazılmış. 

Kitabın içeriği ise daha çok imamın ordusu kitap taslağının yazarı Ahmet Şık ile Nedim Şener'in tutuklanma süreci ile sorgu tutanaklarından oluşmakta. Önemli bir davanın sorgulama tutanaklarına sahip olabilir, yazılı medyada da dava ile ilgili haberlerin bir özetini yaparsanız, böyle bir kitap yazabilirsiniz. 

Sorgulama tutanaklarına göre gerek Nedim Şener gerekse Ahmet Şık hiçbir iddiayı kabul etmemelerine rağmen sonunda ikiside çıkarıldıkları mahkemece tutuklanıyorlar ve halen tutukluluk halleri devam etmektedir. 

Sorgulayıcıya göre imamın ordusu kitabı ergenekon örgütü tarafından yada yönlendirmesiyle yazılmış olduğu şeklinde bir kanaata varılmıştır. Ayrıca oda tv de ele geçirilen medya planına da bu iki yazarın katkısının olduğu iddia edilmektedir. Yani bu iki yazar ergenekon örgütüne eklemlenmek istenmektedir. 

Benim edindiğim izlenim ise bu iki yazar bilinen cemaatla ilgili bigi ve belge birikimlerini kitaplaştırarak kamuoyunu bilgilendirmeye çalışmış olmaları böyle yargı sürecine sebebiyet vermiş olabileceği yönündedir. Bu davaların adi davalara nazaran daha uzun sürebileceği görülmektedir. 

Yazar kitabın başlığına koyduğu son sığınak adıyla ne anlatmak istediğini doğrusu anlayamadım. Yoksa cemaatla uğraşanların sonu hapishane olur mu demek istemiş acaba. 

Nedim Şener ve Ahmet Şık'ın sorgulama tutanaklarında ifadelerini öğrenmek isteyenler bu kitaptan yararlanabilirler. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..