Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

İnancım gereği kapanıyorum

İnancım gereği kapanıyorum
 

Bu ne lahana turşusu kardeşim. Başına türban takacaksın. Sevgilinle sarmaş dolaş olacaksın.

Dinse din. Ben inançlı bir insanım. Saçımı başımı bağlarım diyebilirsiniz. Ben bunu anlarım ama din seni herkesin gözü önünde sevgilinle sarmaş dolaş diye emrediyor mu? Bilakis herkesin bulunduğu bir yer de bayanlarla erkeklerin ayrı bir şekilde durmaları gerekiyor.

Burada benim anlayamadığım bir şey var. Neden bu hareketi herkesin gözü önünde bu kıyafetle yaptığın?

Bu hareketin namusunu mu örtüyor?

Kıyafetimle birlikte bir de sevgilimin kolları arasında kendini mi, başını mı, vücudunu mu koruyorsun?

Bir de herkesin gözü önün de.

Böyle ilişkilere bir diyeceğim yok. Ama konumuz türbansa ve ben türbanı inancım gereği takıyorum diyen genç kızlar! Demek ki kapanmak istemiyorsunuz ama birilerinin baskıları ile kapanıyorsun. Ben bunu anlayabiliyorum.

Birileri bana türban namusunu kapatıyor demesin.

O da bir genç kız. Elbette nişanlıysa nişanlının kolları arasında olabilir. Ama bu kıyafetle, bu hareketin yeri burası değil. Çünkü çok mu çok dikkat çekiyor.

Şimdi bu genç kızımız basını türban takarak nişanlısıysa her neyse sevgilisi ya da eşi de olabilir herkesin önün de kolları arsında dolaşmakla dinin emirlerini mi yerine getiriyor dersiniz?

Yorumu size bırakıyorum.

Çünkü ayıp denilen bir şey var ve bu gibi davranışlar dört duvar arasında olmalı. Yadırgadım doğrusu.

Resim: Benim objektifimden.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..