Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '13

 
Kategori
Dil Eğitimi
 

İngilizce en sık kullanılan kısa cümleler-1

İngilizce en sık kullanılan kısa cümleler-1
 

Belki birilerine faydalı olur.

İngilizce'de en sık kullanılan kısa cümlelerden bir demet aşağıda.


1. I see..........Anlıyorum 

2. I quit!..........İstifa ediyorum, bırakıyorum, vazgeçiyorum. 

3. Let’s go!..........Gidelim 

4. Me too..........Ben de

5. My god!..........Aman Tanrım

6. No way!..........Olamaz! Hiçbir şekilde, hiçbir yol,

7. Come on..........Yapma, hadi

8. Hold on..........Bekle

9. I agree..........Aynı fikirdeyim

10. Not bad..........Kötü değil

11. Not yet..........Henüz değil

12. See you..........Görüşürüz

13. Shut up!..........Kapa çeneni

14. So long..........Hoşça kal, oldukça uzun

15. Why not?..........Neden olmasın

16. Allow me..........Bana izin ver

17. Be quiet!..........Sessiz ol

18. Cheer up!..........Neşelen

19. Good job!..........İyi iş

20. Have fun!..........İyi eğlenceler veya eğlen

21. How much?..........Ne kadar

22. I'm full..........Tokum.

23. I'm home..........Evdeyim

24. I'm lost..........Kayboldum.

25. My treat..........Bu benden, sıra bende.

26. So do I----------Bence de

27. This way----------Buradan ya da bu şekilde

28. After you----------Senden sonra

29. Bless you!----------Çok yasa!

30. Follow me----------Beni takip et

31. Forget it!----------Unut onu, unut gitsin

32. Good luck!----------İyi şanslar

33. I decline!----------Reddediyorum

34. I promise----------Söz veririm

35. Of course!----------Tabiî ki

36. Slow down!----------Yavaşla

37. Take care!----------Kendine iyi bak, dikkat et 

38. They hurt----------Onlar acıtır, bu incitir

39.Try again----------Tekrar dene

40. Watch out!----------Dikkat et! 

41. What's up?----------Ne haber?

42. Be careful!----------Dikkatli ol!

43. Bottoms up!----------Şerefe! İçkiyi bir yudumda bitirmek. Fondip yapmak

44. Don't move!----------Kımıldama!

45. Guess what?----------Tahmin et ne (oldu)?

46. I doubt it----------Ondan şüpheliyim, Ondan şüphe ederim.

47. I think so----------Sanırım öyle

48. I'm single----------Bekârım

49. Keep it up!----------Aynen devam et!

50. Let me see----------Bir bakayım

 
Toplam blog
: 648
: 2341
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

1995 ODTU Fizik Lisans, 1998 ODTU Fizik Yüksek Lisans (Biyofizik)  mezunuyum. Özel sektörde kalit..