Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

İnönü'den döndük. Bu gün Sayın İnönü'yü Kaybettiğimizi öğrendik.

İnönü'den döndük. Bu gün Sayın İnönü'yü Kaybettiğimizi öğrendik.
 

Kutsal Kurtuluş Savaşımızın destansı kahramanlıklarla dolu, 1. ve 2. İnönü Savaşlarının yapıldığı o kutlu topraklardaydık. 27/28 Ekim tarihlerinde, bir gurup Milliyet Blog Yazarı ve Okuru olarak. O kutlu topraklar da " Türk'ün makus talihini" de yenen, Kutsal Kurtuluş Savaşımızın Batı Cephesi Komutanı, Atatürk'ün en yakın arkadaşlarından ve Türkiye Cumhuriyeti'nin 2. Cumhurbaşkanı rahmetli İsmet İnönü'ye de bol bol andık. İnönü İlçemizdeki Karargah Müzesinde anıları önünde saygıyla eğildik. Kendisine Atatürk tarafından verilen ve kazandığı savaşların anısını taşıyan, soyadının veriliş öykülerini anlattık birbirimize.

Bu gün İnönü Buluşmamızı yazacaktım. Hazırlıklarımda o yönde idi. Ama, öyle olmadı. Gene bir İnönü yazıyorum. Acı da olsa, Erdal İnönü'yü...

Çok farklı yönlerini yazabilseydim, keşke. Ne yazık ki, ölümünü yazmak varmış kısmette.

Ruhu sad olsun. Işıklar içinde uyusun.

Kutsal Kurtuluş Savaşı Kahramanı bir babanın oğlunu, ülkemizin önemli bir bilim, demokrasi, politika ve düşün adamını yitirdik.

Bütün iyi insanlar beyez atlarına binip gidiyorlar...

Tüm ulusumuzun başı sağolsun.


Resim; Milliyet İnternet.
 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..