Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '07

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

İnsanların ahlakı yaşlandıkça bozulur!

İnsanların ahlakı yaşlandıkça bozulur!
 

İlk okulun birinci sınıfında okuyan küçük Ali, bir gün öğretmenine gider ve dersten sonra kendisiyle görüşmek istediğini söyler. Öğretmen ;
-Tabi yavrum , der ve dersden sonra Ali'yi çağırır ve sorar;
-Sorun nedir Ali ?
-Öğretmenim ben bu sınıfın düzeyine göre fazla zekiyim ve bilgiliyim bir üst sınıfa geçmek istiyorum.
Bunun üzerine, mesleğe yeni başlamış genç ve tecrübesiz öğretmen, yaşlı ve tecrübeli okul Müdürü'ne, Ali'nin bu talebini iletir , Müdür de Ali 'ye bunun için bir imtihandan geçmesi gerektiğini söyler .Ali 'cik bunu tereddütsüz kabul eder ve imtihan başlar;
-Söyle bakalım Ali: 3X4
-Oniki Müdür bey
-Peki 6X6
-Otuzaltı Müdür bey
-Japonya'nın başkenti
-Tokyo

Ve imtihan sabahtan akşama kadar sürer, küçük Ali hiç hata yapmaz. Sonunda Müdür kendisini bir üst sınıfa geçirmeye karar verir ki tam bu anda genç ve güzel sınıf öğretmeni de bir kaç soru sormak ister. Müdür bu isteği kabul eder ve öğretmen sorulara başlar;

-Söyle bakalım Ali ineklerde dört tane olup da ben de iki tane olan nedir?
-Bacaklarınız öğretmenim.
-Doğru; senin pantalonunun içinde olup, benim pantalonumun içinde olmayan nedir ?
Müdür bu soruya çok şaşırır....
- Ceplerim öğretmenim.
-Peki kadınların tüylerinin en kıvırcık olduğu yer neresidir?
Velet tereddütsüz yanıt verir:
- Afrika'dır öğretmenim.
-Başlangıçta yumuşak olup da kadınların ellerinde sertleşen nedir ?
Müdür gözleri faltaşı gibi açılmış tam müdahale edecekken Ali yanıtlar;
-Tırnak cilası öğretmenim.
-Peki... bekâr bir kadına göre evli kadında daha geniş olan nedir Ali ?
Müdür kulaklarına inanamaz artık.
-Yatak öğretmenim.
-Alicim sence şu anda vücudumun en önemli yeri neresi ?
-Diliniz öğretmenim.
Nefes nefese kalan Müdür imtihanı bitirmeye karar verir ve;
- Değil bir üst sınıfa, ben bunu doğrudan son sınıfa göndereceğim . der çünkü ben bunu başaramazdim.
Dediğini de yapar.
Kıssadan Hisse:
İnsanların ahlakı yaşlandıkça bozulur!
NOT: Bir grup arkadaş soruları çok tutmuş tebrik için maarif müdürlüğünden öğretmenin okulunu arıyorlarmış bulunca bize de bildireceklermiş, ilgilenene ......

Resim:www.aksiyon.com.tr

 
Toplam blog
: 57
: 2828
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

17 yıldır uluslararası firmalarda yöneticilik yaptım. Bunun yanında şirketlere satış, yöneticilik, k..