Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '13

 
Kategori
İnternet
 

İnternetten balık tutmak (Para kazanmak)

İnternetten balık tutmak (Para kazanmak)
 

www.satisortakligi.org


Balık vermek ve balık tutmayı öğretmek kavramlarını daha önce duymuşsunuzdur. Balık vermek kavramı, bir kişinin yapmak istediği bir şeyi onun yerine yaparak ona istediği şeyi hazır olarak vermek anlamında kullanılmaktadır. Doğal olarak balık tutmayı öğretmek kavramı da bir kişiye yapmak istediği bir şeyi nasıl yapabileceğini öğretmek ve artık istediği şeyi kendisinin yapabilmesini sağlamak anlamında kullanılmaktadır.

Bu yazımda hedeflerimize ulaşmamızı sağlan bir araç olan para hakkında ve bu araca nasıl daha fazla sahip olabileceğimiz hakkında paylaşımda bulunmak istiyorum. Bu paylaşımımla size balık vermeyi vaad etmiyorum ama nasıl balık tutabileceğiniz hakkında yararlı bilgiler paylaşmak istiyorum. Nasıl balık tutulduğunu öğrendiğiniz zaman zaten kendi balığınızı tutabileceksiniz.

Daha fazla maddi imkana sahip olarak daha iyi bir hayat yaşamak hepimizin ulaşmak istediği bir hedeftir sanırım. Hepimiz kendi hedeflerimize ulaşmak adına para aracına ihtiyaç duyar ve bu araca daha fazla ulaşmanın yollarını ararız. Ben de araştırmalarımı internet ve internet kazançları üzerine yaptım. Araştırmalarım sonucunda gördüm ki internetten gerçekten para kazanılıyor. Çeşitli eğitimler alarak kendimi bu konuda geliştirdim ve geliştirmeye devam ediyorum. Ve benim için önemli olan sonuca ulaştım; yani para kazandım. Ne kadar olduğu önemli değildi önemli olan internetten para kazanılıyor olduğunu kavramam ve bunu gerçekleştirmiş olmamdı. Artık ilk kazandığımdan daha fazla para kazanmaya başladım.

Çağımızın en büyük teknolojik gelişmesi olan internet, para kazanmak isteyen kişiler için inanılmaz bir sektör haline geldi. Dünyada para kazanmak için en büyük sektörün bilişim/internet olduğunun siz de farkındasınızdır. Dünyanın en zengin şirketlerinin bilişim/internet sektöründeki şirketler olması bunun kanıtıdır( Microsoft, Google, Facebook...vb).

İnternetten para kazanmak konusunu biraz araştırırsanız bu konuda bir çok yazı görebilir ve internetten para kazanmanın birçok yolu olduğunu görebilirsiniz. Bulmuş olduğunuz yolların gerçekten işe yarayıp yaramadığını deneyerek görmeniz gerekmektedir. Bunu yapmak size hem zaman hem de para kaybettirecektir. Böyle bir durumla karşılaşmadan, para kaybetmeden kısa süre içerisinde para kazanmaya başlamanız için daha önce başarılı olmuş insanların deneyimlerinden faydalanmalısınız. Araştırmalarınızı yaptığınız zaman satış ortaklığı(affiliate marketing) kavramı ile bir çok sitede karşılaşacaksınız.

Satış ortaklığı kavramı ile birçok sitede karşılaşacak olmanızın nedeni internetten en çok para kazandıran yöntem olmasıdır. Satış ortaklığı yöntemi yapılan satış üzerinden komisyon kazanmak mantığı üzerine kurulmuş. Kısaca özetlemek gerekirse ürününü satmak isteyen bir kişi aracı kuruma(web siteleri) kayıt yaptırıyor ve ürününü satmak isteyen kişiye ne kadar komisyon verdiğini bildiriyor. Ürünü satmak isteyen kişi(satış ortağı) de aynı kuruma üye olarak(çoğu ücretsiz) satmak istediği ürünü belirliyor. Satmak için bir ürün seçtiğinde aracı kurum kendisine bir link(kişiye özel) veriyor. Kişi kendisine özel olan bu linki internet üzerinden yaptığı pazarlama çalışmaları ile ihtiyaç sahiplerine ulaştırmaya çalışıyor. Ürünü almak isteyen kişi o link üzerinden ürünü  satın aldığı zaman satış ortağı, başlangıçta belirtilen komisyonu kazanmış oluyor.

Satış ortaklığı dünyada internetten para kazanma yöntemleri arasında en çok tercih edilen ve en çok para kazandıran yöntemdir. Siz de internetten para kazanmak istiyorsanız satış ortaklığı yönteminin detayları öğrenerek çalışmalarınıza bir an önce başlamalısınız.

Bu yazımda internetten para kazanmak konusunda bilgiler paylaşarak sizin bu konuda farkındalığınızı arttırmak istedim. Size önerdiğim siteyi incelediğiniz zaman zaten kendiniz kanıtları orada göreceksiniz ve internetten gerçekten para kazanılıyormuş diyeceksiniz. Unutmayın ki bir kişi bir şeyi başarabiliyorsa siz de başarabilirsiniz. 

Bol kazançlar dilerim...

 
Toplam blog
: 10
: 190
Kayıt tarihi
: 29.06.13
 
 

Hayatla Erzurum'da  tanıştığımı büyüklerimden öğrendim ama Erzurum'u fazla tanıma fırsatım olmadı..