Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İsrail'i Tel-in ediyorlarmış ?..

Hürriyet Gazetesinin İnternet sayfasını incelerken bir haber gözüme çarptı.

“Van’da Saadet Partisi’nin ve Memur-Sen’in öncülüğünde yapılan İsrail’i Tel-in (ne demekse) mitinginde olaylar çıktı.

Haber bu.

Haberin Foto Galeri bölümüne geçip biraz daha incelemek istedim.

Resimlerde; Sakallı, yeşil bir başlığı, kahverengi paltosu olan birisi gözüme çarptı. Aşağı yukarı her karede o var. Resimlerden anlaşıldığı kadarı ile bayağı mücadele ediyor.

“Allah için, din için vurun” diye bağırıyor büyük bir ihtimalle.

Aklıma o anda Sivas Katliamı geldi. Aynen bu şahsa benzer birisi; “Allah için, din için yakın bunları” diye bağırıyordu. O katliamın baş aktörlerinden birisi idi.

Hüzünlendim, bir sigara yaktım.

Bu Saadet Partisi, Erbakan’ın onursal başkanı olduğu parti.

AKP’nin tarlası.

AKP orada yeşillendi, filizlendi, ülkenin başına bela oldu.

İsrail’i Tel-in ediyorlarmış. Anladığım kadarı ile lanetliyorlarmış. Bu arada ülkücülerle çatışmışlar. Bu kavga görüntüleri, o çatışmanın görüntüleri imiş.
Bu topluluğun onursal lideri kim ?..

Erbakan..

Erbakan’ın başbakanlığında İsrail ile en büyük ekonomik anlaşmalar yapılmış mı ?..

Yapılmış..

Yani İsrail’e büyük paralar kazandırılmış mı ?..

Kazandırılmış..

Saadet Partisi tarlasından yetişen AKP döneminde hem İsrail’e dayılanılıp hem de İsrail’le daha geçenlerde ekonomik bir silah alım satım anlaşması yapılmış mı ?.
Yapılmış..
Yani İsrail’e büyük paralar kazandırılmış mı ?.
Kazandırılmış..

Şimdi bu Van’daki “mücahitler” neyin davasını güdüyorlar ?.
Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu ?..

Vah benim ülkeme..
Ne zaman kurtulacağız bunlardan?.

Saadet Partisi;
İsrail’le Cumhuriyet tarihinin en büyük ekonomik anlaşmalarını imzalayan, yani İsrail’e en büyük parayı kazandıran, Erbakan’ın o zaman Genel başkanı şimdi de onursal genel başkanı olduğu parti..

AKP ;
Hem İsrail’e dayılanıp, hem de İsrail’le silah ticareti anlaşmaları imzalayan RTE’nin genel başkanı olduğu parti.

Taban;
“Haydi din, iman, Allah” diye kendini parçalayan taban.

Kardeşim biraz inceleyin, araştırın Telekom’u ve Tüpraş’ı o Tel-in ettiğiniz guruplara kim satmış ?.
İsrail’le en büyük ticari anlaşmaları kim yapmış?. Dolayısıyla o İsrail’e en büyük paraları kim kazandırmış ?..
Ondan sonra “cihad’a” çıkın..
Allah akıl fikir versin..


Aklıma bunlar geldi, sizlerle paylaşmak istedim.


Saygılar

 
Toplam blog
: 243
: 760
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1957 Kars doğumluyum. Emekliyim. Gazi Üniversitesi İİBF İşletme bölümü ön lisans mezunuyum. Yazı ..