Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yardım Bekleyen Masum Kumru ve Derya

Yardım Bekleyen Masum Kumru ve Derya
 

Derya ve yavru ,yaralı kumrusu


Derya, 7 yaşında birinci sınıf öğrencisi. Osman Ülkümen İlköğretim Okuluna gidiyor. Benim alt kat komşumun sevimli, bir o kadar da dikkatli kızı.
Binamızın karşısında ki evin bahçesinde dut ağacında çırpınan kuşu dün akşam saatlerinde görmüş. Annesine gösterince itfaiye aranmış havanın kararaması sonucunda sanırım akşam ilgilenilmemiş. Sabah saatin dokuz buçuğu. Binanın önünde duran itfaiye yazılı araba dikkatimi çekti. Bütün komşular dışarıya çıktığında bende ne oluyor dediğimde ağaçta çırpınan kuşu görmedin mi? Oysa ki ilk senin görmen lazımdı dediler. Şaşkınlık ve üzüntü içerisinde baktım. Yardıma muhtaç kurtarılmayı bekliyordu. Görmemiştim. Belkide dikkatli çevreye bakmayı unutmuşum diye düşündüm.
İtfaiye ekibinden merdivenler indirildi. İnce ağacın dallarına yardım için çıkan itfaiyeci, bizim gibi düşünmedi sanırım. İnce olan dalın kırılma ihtimalini bile göze almadan sarılıverdi ağaca. Kuşu korkak minik kalbinin çırpınışı ve kurtarılmayı bekleyen acı çeken gözleri arasında sıcak avuçlarının arasına alıverdi. Bir alkış koptu o sırada. Herkez çok mutluydu. Derya daha da mutluydu. Kuşu aldılar, itfaiyeciye teşekkür ettiler. Haberlerde ağaçta kalan kedileri kurtaran itfaiyecilere sevinçle bakardım ve gurur duyardım. İçerisinde acıma duygusu kalan insanlar kalmış diye. İtfaiyecinin mutluluğu, incecik dala canı pahasına çocukların yalvarmalarıyla dalması kendini kahraman yaptı. Kahramanımıza teşekkür ederiz. Allah onu tüm kazalardan korusun.
Yavru kumrumuz onu gören ve kurtarmada büyük emeği olan şirin kızımız Derya'nın evinde emin ellerde. Ürkek bakışı bile yok hayvanın. Biliyor ki onu kurtaran insanlar onu iyileştirip en kısa sürede doğal hayatına salacaklar. Derya'yı alnından öptüm. Çevreyi bu kadar dikkatli takip ettiği için, içinde olan acıma duygusunun ve hayvan sevgisinin fazla olduğu için. Teşekkürler küçük Derya. Minik kumruyu görmen, ve onu ayağındaki ipten dolayı ağaçta asılı kalması sana mutlaka hediye olarak geri dönecektir.
Kim bilir minik kumrunun ayağında ki ip yavru olduğu için belki yaramaz bir çocuk tarafından bağlanmış olabilir düğüm vardı. Her çocuk bizim küçük ve duyarlı Deryamız gibi olsun isterim. Deryalarımızın çoğalması dileğimle..
 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..