Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul günleri : 1

İstanbul günleri : 1
 

Dolu dizgin gidiyoruz memleket harap
İstanbul’da bir gece sabaha karşı
Bir elde şarkılar, bir elde şarap
Her yanımız çepe çarşı.
 
Yüksek kaldırımdan indik aşağı
Galata’yı arkada bıraktık
Gidiyoruz gündüz gece
Güya Salih’in evini soracaktık
 
Diye diye indik Karaköy’e
Haydi Köfteci Hamdi’nin yerine
Yeni şiirler ellerimizde
Yeni aşklar yüreklerimizde.
 
İstanbul kazan biz kepçe
Ne Kemankeş Mustafa Paşa kaldı
Ne ,  Kılıç Ali Paşa
Bir yukarı vurduk, bir de aşa.
 
Gezdik durduk İstanbul’u
Üç ipini koparmış serseri
Bir gecelikti sevgilileri 
İstanbul’u sevmekti bütün zevkleri
 
Her şeyin  sonu var, gecenin de
Köprü açılmış yarıda kaldım
Kendimi bir kayıkta buldum
Haliç’te kötü şeyler kurdum.
 
Zor bela kendimi
Haydarpaşa’ya attım son vapurla
Trende güya kendimi unutacaktım
Haydi  Maltepe’ye mayna..
 
Geldik mi eve, Allaha şükür
Evin yanından trenler geçer güldür güldür
Anlat bizim nineye derdini anlatabilirsen
Artık o günler rüyanda solmayacak bir güldür.
 
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..