Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

İyi bayramlar

İyi bayramlar
 

İyi bayramlar :)


Ne zaman kafamda şekillense kelimeler yazasım gelir. Bu sefer ki duygularım bir garip. Mutluluk bir yanda, keşkeler bir yanda, yüksek sesle salladığım kallavi yorumlar hepsi bir arada... Geç saatlere kadar izlediğim seçim sonuçlarında, özellikle takip ettiğim illerden hep mutlu haberler aldım. Aydın, İzmir, Ordu, Antalya...

Tedirgin yaşamaya başladığım her anıma karşılık içime az da olsa su serpildi dersem kimse yadırgamasın beni ne olur.  

Seçimi yorumlayan herkes en çok şu cümleyi kullandı. Seçimlerden sonra herkes kendini başarılı sayacak. Gerçekten de öyle oldu. Baktığınızda herkes başarılı. Tek parti çıkan bir önceki seçimlerden bu seçimlere yansıyan en büyük gerçek 4 partinin öne çıkması. Her ne kadar Türkiye haritası sararmış olsa da, daha önce kaybedilen kalelerin geri alınması oldukça sevindirici elbette.  

Ege ve Akdeniz sahillerinde kızaran renklerinde, tarihinde hiç görülmemiş bir sonuçla Aydın CHP Belediye başkan adayı Özlem Çerçioğlu, Türkiye'nin 2 kadın belediye başkanından biri oldu. Kendisini ve CHP yi yürekten kutluyorum. Sevincim yadsınamaz, yadsımayın. İzmir'de ezici bir üstünlükle alınan galibiyeti de, diger iki buyuk şehirde az bir farkla kaybedilmiş olmasını da başarı sayıyorum ben kendimce. Diğer yerel seçimlerden farklı olarak, kişiye değil artık partiye oy atılma mantığının yavaş yavaş öne geçtiğini ve bu seçimlerin genel seçimleri de yansıtabilecegine olan inancımı arttırmış bulunuyor.  

Soner Olgun'un da dediği gibi İyi Bayramlar Türkiye(!) diyebilmeyi isterdim. Daha mutlu olacaktım belki ama, şimdilik iyi bayramlar Aydın, iyi bayramlar Ege, iyi bayramlar Akdeniz. Selam olsun. 

İyi bayramlar :) 

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..