Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '07

 
Kategori
Özel Günler
 

İyi ki doğdummm, gördün mü 27 oldummm!!!

İyi ki doğdummm, gördün mü 27 oldummm!!!
 

Bugün tarihler hep benim için atılıyor.

Bugün, güneş bile benim için doğdu.

Her şarkı benim için, her gülümseme üstüme alınmam için bir sebep.

Bugün çalan bütün telefonları hep üstüme alınıyorum, bütün mesajlar bana…

Bugün benim doğum günümmmm…

Annem ile konuştuk sabah. “çok inat etmiştin dünyaya gelmemek için” dedi. Ters doğmuşum ben. Başımdan doğacağıma, popomdan gelmişim dünyaya. Ve tabii baygın doğmuşum. (Bu dünya beni hala bayıltıyor). Doktorum, popoya bir iki tane şaplatıyor ve ben de “çıt” yok. Ölü doğduğumu sanmışlar önce, sonra hemen oksijen tüpüne bağlamışlar beni ve tabii hemen ardından o meşhur ağlama sesi.

Ters doğduğum için midir nedir bilmiyorum ama ben hangi sınava sonuncu sorudan başlasam hep başarılı olmuşumdur.

Ve O, ağladığım ilk günden itibaren tam 27 yıl geçmiş.

Bakıyorum da bugün kocaman bir kız olmuşum. Hatta, kendimi aşıp bir firmada yönetici bile olmuşum ben. Büyümüşüm, “sen daha küçüksün” diyenlere inat. Bir sürü şey yaşamışım, bir sürü hatıra biriktirmişim hatıra sandığımda ve biriktirmeye de devam edeceğim ömrüm yettiğince…

En güzeli ise; bir sürü dostum olmuş.

Bugün belki 27 tane mum üflemeyeceğim ama tam 27 dilek dileceğim.

Biri de sizin için olsun o zaman…

Hatta bir dilekte siz dileyin benim yerime...

DG Not: Fanatik bir Cimbomlu için biraz kötü bir zamanlama ama ben 19.07 tarihi çok seviyorummmm!!!!!!

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..