Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '09

 
Kategori
İzmir
 

İzmir...

İzmir...
 

Buradayım, karşında; yüzüm Ege.


Boyoz yedim, evet. Kavak Yelleri'nden olmasın, ya da olsun; boyoz yemeden dönseydim İstanbul'a, İzmir eksik kalırdı bende.

Ben, Kordon boyu yürürken sevdim İzmir'i.

Kemeraltı bende olmasaydı da olurdu. Oldu da kötü mü oldu? Hayır. Genel manzaraya tanıklık etmiş oldum.

Konak İzmir'e yakışıyor.

Deniz oldumu yakınımızda, elimizin altında, hayat güzel yaşanıyor, değil mi İzmir?

Çok kalabalığa gelemiyorum. Mesela o gün aşırı insan insan insandı Karşıyaka. Nefessiz kaldım. Yine deniz kurtardı beni.

En iyisi biraz daha kalalım Konak'ta.

Birlik içinde demlendik; İzmir'de hava, biz aydınlanırken kararıyordu...

İzmir, kesinlikle aydınlığın gerçek yüzü.

1. Not: Kordon boyu, bir denize indirdim gözümü, bir göğe kaldırdım; Mevlana misali döndüm döndüm...

2 Not:

İzmir

ilk adım Bornova'dan giriş

aaaaa!....ne o

taşraya mı geldik?

İzmir

ikinci adım

Alsancak!

Tamam şimdi oldu

İzmir İzmir.

İzmir

üçüncü adım

Konak

yaşasın güneş

aydınlık İzmir!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..