Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

18 Mart '09

 
Kategori
İzmir
 

İzmir Atatürk Müzesi (Kordon)

İzmir Atatürk Müzesi (Kordon)
 

Atatürküm


Merhabalar,

Geçen gün İzmir'in havasının çok güzel olduğu bir gün, ablamla birlikte Alsancaktan başlayarak bir Kordon yürüyüşü yapmak istedik.

Hava o kadar çok güzeldi ki kordon boyu insanlarla doluydu.

Uzunca bir zaman deniz kenarından geze geze yürümeye başlayınca gözüme Atatürk Müzesinin binası takıldı ve hemen ablamla birlikte müzeyi gezmeye karar verdik.

Gerçi bundan bir yıl öncede gitmiştik Atatürk müzesine ama o zaman yanıma fotoğraf makinamı almadığım için fotolarını çekememiştim.

Müzeye girdik, gezdik, her tarafını dolaştık, Atamızın odalarını çalışma masalarını, koltukların, banyosunu hepsini gördük ve çok duygulandık.

Tüm arkadaşlarımın İzmire kadar gelip bu müzeyi gezemeyeceklerini düşünerek, gördüğüm her yerin fotoğrafını çektim ve sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Umarım aşağıdaki fotoğrafları gördükten sonra tüm İzmirli Blog arkadaşlarım İzmir Kordondaki Atatürk müzesini ziyaret ederler ve yine umarım ki başka şehirlerden blog arkadaşlarımız bu müzeyi merak edip güzel İzmirimize
gelerek bu müzeyi ziyaret ederler.

Ben gezdim gördüm beğendim ve fotoğrafladım.

Şimdi sıra sizde, haydi aşağıdaki fotoğraflara bakın ve kendiniz karar verin.

Atatürk Müzesi görülmeye değer ender yerlerden biri,


Hepinize iyi ve mutlu günler diliyorum.

Sevgiler...

Hülya/Alyoşa
 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...