Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

05 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Özlü sözler

Özlü sözler
 

resim uygundur sanırım,


Merhabalar,

Sevgili arkadaşlarım zaman zaman arkadaşlarım bana e-mailden bazı ilginç yazılar resimler gönderirler.

Çok sevdiğim bir arkadaşım da özlü sözler diye bir mail atmış bana, okudum ve çok beğendim.

Bu özlü sözleri sizlerle paylaşmaya karar verdim, umarım beğenirsiniz.


Aynı dili konuşan değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler. MEVLANA

Yemine gerek görmeyecek kadar sözlerine sadık ol. DALE CARNEGİE

Dünyada başarı kazanmanın iki yolu vardır.
Ya kendi aklından faydalanmak, ya da başkalarının akılsızlığından faydalanmak. LA BRUYERE

İmkansızlık yalnız sersemlerin sözlüğünde bulunan bir kelimedir. NAPOLEON

Elmas nasıl yontulmadan kusursuz olmaz ise, insanda acı çekmeden olgunlaşamaz. KONFİÇYUS

Ben 14 yaşımdayken babam o kadar cahildi k yakınımda olmasına dayanamazdım.
Ama 21 yaşıma geldiğimde babam öğle çok şey biliyordu ki 7 yılda nasıl öğrendiğine şaştım. MARK TWAİN

Çiçeğin dikeni var diye üzüleceğine, dikenin çiçeği var diye sevinelim. GOETHE

Yeteri kadar nedeniniz varsa herşeyi yapabilirsiniz. JİM ROHN

Dualarınıza dikkat edin, gerçekleşebilirler. EMERSON

Hayat bir bisiklete binmek gibidir,
Pedalı çevirmeye devam ettiğiniz sürece düşmezsiniz. CLAUDE PEPPEER

Yapılırken heyecan duyulmayan işler başarılamaz. EMERSON

Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır. WALTER BAGEHOT

Ya Ümitsizsiniz ya da Ümit sizsiniz,
Ya Çaresizsiniz ya da Çare sizsiniz. BEHÇET NECATİGİL

Çok beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istedim.

Hepinize iyi ve güzel günler diliyorum.

Sevgiler, , , , , , , , , , , , , , , ,


Alyoşa, , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...