Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '10

 
Kategori
İzmir
 

İzmir belediye otobüslerinde yolcu hallerimiz, bilet mevzularımız :)

İzmir belediye otobüslerinde yolcu hallerimiz, bilet mevzularımız :)
 

İşe gidip gelirken belediye otobüsüne biniyorum :)

İlçe aracı olduğundan çift bilet uygulanıyor.

Yol uzak, mesafe fazla, öyle uygun görülmüş vakti zamanında :)

Neyse, mevzu o değil :)

Otobüslerin üzerinde uyarıcı bir yazı yok çift bilet alındığına dair :)

Hadi biz öğrendik :)

Ama o kadar çok yolcu var ki bu otobüslerde çift bilet kullanıldığını bilmeyen.

İnsanlar otobüse biniyor, kartı basınca haberi oluyor bilet mevzusundan.

Kontürü düştüğü için inemiyor da garipler.

Bazıları da ''yetersiz bakiye'' cıngılını duyunca şaşıyor, şoförden öğreniyor çift bilet lazım geldiğini.

Kötü bir durum.

İnsanların dış görünüşünden halini bilemezsiniz.

Yol parasının bile hesabını yapıp yola çıkmıştır belki o hanım veya delikanlı.

Belki aktarma kullanarak evine dönebilecektir duraktaki hoş bayan.

Bilemezsiniz.

Yolcular şoföre kızıyor, şoför zaten bütün gün direksiyon başında yorulmuş, gergin.

Yazık değil mi şoförleri yolcularla lüzumsuz bir tartışmaya sokup iyice yıpratmaya?

Yaşlısı var, hastası var, okuması olmayan var, yabancısı var.

Herkes herşeyi bilmek zorunda mı?

Çok mu zor tabelanın olduğu kısma ''ÇİFT BİLET KULLANILIR'' diye yazmak?

İnsanlar gelen otobüsün üzerindeki uyarıyı okusa ona göre binse iyi olmaz mı?

İstanbul'da olduğu gibi hani.

Ya da diğer şehirlerde olduğu gibi.

İzmirli olmak, İzmir'le övünmek insanların ağzında artık acımış sakıza dönmüş maalesef.

İzmir'de yöneticiler de İzmirli olmanın romantizmini yaşıyor dibine kadar.

Böyle şeylerin önemsiz görülmesi bana tuhaf geliyor.

İnsanların o otobüslerdeki hallerini hergün görüyorum, üzülüyorum.

Şoförlere üzülüyorum.

ESHOT yetkililerine de kızıyorum fena halde.

Kaç kişi yazmış belediyeye bu konu için, tık yok.

Yolcular kendi aralarında konuşuyorlar da duyuyorum.

Üzülüyorum.

Şaşırıyorum.

Düzelir mi?

Bilmem :)

Dışardan gelmiş bir ''çakma İzmirli'' olaraktan ben umudumu kestim :)

İzmir'den değil ama :)

Kordon güzeeellll :)

Alsancak yahşiiii :)

Günbatımı muhteşeeemmm :)

Rakiii :)

Baliiikkk :)

Çop şiiişşş :)

Gozeeelll :)

İzmiiir gozellll :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..