Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

İzmir’den davet aldım tıraşa gidiyorum...

İzmir’den davet aldım tıraşa gidiyorum...
 

http://www.acclaimimages.com


Kafam musluğun altında, saçlarımı kestirdim, gözler sabunlu

Cep telefonum çalmaya başladı.

Çocuktan telefonun kırmızı düğmesine basmasını rica ettim...

Aradan iki dakika geçti, telefon yine çalmaya başladı...

Numarayı tanımıyorum bu defa ben meşgule aldım.. İşim biter bitmez arayacağım...

Beş dakika sonra bir daha!

Bu sefer kızdım telefonu komple kapattım...

Sırada esmer, beyaz bıyıklı yaşlı bir amca var, olduğu yerde kıpırdanıyor, olaya müdahale edecek belli...

“ Önemli bir şey var, açsaydın keşke”

“ Amca arayan numara kayıtlı değil!”

“ Olsun, ya adam arabası ile kaza yaptıysa, ya ilk sen aklına geldiysen?”

“ Haklısın da....”

“Eeeee ?”

İnsan zekâsı ne kadar kıvrak olursa olsun, “eeee” diye başlayıp biten soruya verecek cevap bulamıyor işte...

Berber müttefikim olarak müdahale ediyor olaya.

“ Amca; Ali Ağabey geçen seferde tıraş olmadan gitti”

“ Ali kim?”

“ Benim amca!”

“ Niye tıraş olmadan gittin ki?

“ İş yerinden telefon açtılar, misafir gelmiş”

Kızdı amaca patron mudur nedir!

“ Mesai saatinde tıraşa mı gelinir?”

“ Yaptık bir hata geldik işte be amca?”

“ Nerde çalışıyorsun sen”

Yandık! Atacağız bir şeyler.

“ Serbest çalışıyorum amca!”

Gülerek “Yav baba parası yiyorum, işsizim desene sen şuna, neden kıvırıyorsun

Ne cevap vermeli bilmem ki? Susmak en iyisi....(!)

Amca taktı kafayı bana

Cebinde var mı tıraş parası? Benden olsun bu defa

İşime gelir valla

“ Tıraş parası var da, ondan sonra sigara parası kalmayacak cebimde”

İşim bitti, berber; “parfüm sıkayım mı?” diye sordu

Amca sağ olsun benden önce cevap verdi

“ Sık sık parasını ben vereceğim!”

***

Bahşiş verdim, tıraş parasını ödemedim gerçekten, amcanın elini öptüm çıktım berberden...

Olayları işimize geldiği gibi yorumluyoruz ya!

Davamda haklıydım kendimce, telefonla birini aradınız ve karşınızdaki meşgule aldı..

Ne manaya gelir bu?

Şu an müsait değilim, ben seni sonra ararım..

Defalarca aramak neden?

Amcanın söylediği gibi kötü bir şeyler olma ihtimali de var...

Nasrettin Hocanın söylediği gibi; “herkes haklı” yahu...

Dayak yememe sebep olacak numarayı aradım arabaya biner binmez, uzun uzun çaldı... Sonra (sanıyorum ağzında sakız vardı) bir bayan açtı telefonu

“ Efendim”

“ Beni aradınız, ısrarla”

“ Yoo ben Derya’yı aradım, yanlış çevirdim demek”

“ Önemli değil sayenizde bedava tıraş oldum!”

Olanı biteni ne bilsin kadın.

İzmir’deysen gel, eşekleri bedava tıraş ediyorum!!!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..